djon black schreef:Er barstte een gejuich los van het dek toen Lucas het zei, ik deelde kruit en wapens uit en begon mijn eigen pistolen te laden. Ik dacht sorry Cwen dat het zo moet eindigen maar goed er moet wat gebeuren. Toen mijn pistolen geladen waren stapte ik naar Lucas toe "wat doen we met de rest, ik bedoel met Jane, Lia enzo ook een kogel door de kop of alleen bij Cwen?"
djon black schreef:Er barstte een gejuich los van het dek toen Lucas het zei, ik deelde kruit en wapens uit en begon mijn eigen pistolen te laden. Ik dacht sorry Cwen dat het zo moet eindigen maar goed er moet wat gebeuren. Toen mijn pistolen geladen waren stapte ik naar Lucas toe "wat doen we met de rest, ik bedoel met Jane, Lia enzo ook een kogel door de kop of alleen bij Cwen?"
-Darnell-
jane was met willow op het schip van lucas
ìdd, waarom zou ik jullie doden xP
V we hebben the black rose terug ingenomen ;D
Laatst gewijzigd door caesar11111 op di 18 jan 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd!
Ik vind het echt eng! En als ik ga posten PP ik weer vaak. Ik vond het echt eng! Hebben jullie een waarschuwing gehad? De bladzijdes schieten te hard omhoog?
Ik vind het echt eng.. En normaal vind ik dingen niet snel eng
Ik was gisteren heel erg ziek, dus sorry dat ik daarom niet erg actief was. Ik voel me vandaag goed genoeg om de computer aan te zetten, maar nog steeds niet 100 % Ik zal dus niet al te veel posten.
mij oooook!! moest vandaag kleinetjes uit groep 8 rondleiden!! door de school om ze ook op onze school te krijgen
maarj ben dusss vreselijk moe!! die kinderen zijn echt hyper!! maar j zo was ik ook na ben ik nog steeds