Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Chefkoks? souschefs?

? dat had ik in ieder geval niet gelezen. waar had je het dan gehoord, of het gerucht?
anders heb ik het in ieder geval gemist.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

In een Duitse EA tekst over Buitenleven hebben ze het over een Grillmeister.
Grillmeister ‐ Lass deine Küchenchefs mit den neuesten Küchengeräten wie einem Einbaugrill unter freiem Himmel Köstlichkeiten auf den Tisch zaubern.
Je zou kunnen denken dat dat een nieuwe levenswens wordt maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Accessoires pakketten voegen namelijk alleen spullen toe en meer niet.

Het is alleen een promotie tekst om aan te geven dat je lekker kunt BBQen op nieuwe BBQ's.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Als ze iets zouden toevoegen had ik liever nieuwe tuin en tuiniers mogelijkheden gehad.

Mijn Sims houden van tuinieren: let morgen maar eens op de nieuwe screen in mijn 365 project :wub soms loopt dat tuinieren uit de hand :sneaky
Afbeelding
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

hiki schreef:In een Duitse EA tekst over Buitenleven hebben ze het over een Grillmeister.
Grillmeister ‐ Lass deine Küchenchefs mit den neuesten Küchengeräten wie einem Einbaugrill unter freiem Himmel Köstlichkeiten auf den Tisch zaubern.
Je zou kunnen denken dat dat een nieuwe levenswens wordt maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Accessoires pakketten voegen namelijk alleen spullen toe en meer niet.

Het is alleen een promotie tekst om aan te geven dat je lekker kunt BBQen op nieuwe BBQ's.
Wauw Alex; meer bbq's xD Wordt wel erg aantrekkelijk voor jou hea XD
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Dat zou ook kunnen, maar dat lijkt een beetje te veel op geboren kok denk ik...

Het zullen wel gewoon nieuwe BBQ's zijn
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties