Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 14 van 20

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 31 (Ayumii)*

Leuk!
Waar heb je haar schoenen vandaan :drool (eerste up)
Wel super!

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 18 jan 2011, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 32 (Nako)*

Up Up Up Up Uuuup!
------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Ik zag de mond van de jongen bewegen. Hij zei iets! Ik holde naar beneden en opende de deur.

Afbeelding

"Ik...Ik ben uit huis gezet..." zei hij. Ik wilde goed Nederlands proberen te praten. "Ah, o-okay, F- Ik zal Luc- mijn vader even roepen. Cwen-Mijn moeder is er ook. W-wacht hier." antwoordde ik met moeite.

Afbeelding

Luc en Cwenburg waren natuurlijk niet mijn ouders, maar omdat ze toevallig allebei blond waren...Ik rende de trap op en deed zachtjes mijn kamerdeur open.

Afbeelding

"Luc...Luc!!" zei ik terwijl ik Luc door elkaar schudde. Hij lag met Cwenburg in mijn bed te slapen!! Blegh!

Afbeelding

"Huh, Flore? Wat is er?" vroeg hij aan mij terwijl hij opstond. "Er is een jongen onder trap. Hij uit huis is gegooid." antwoordde ik.

Afbeelding

"Dat is zielig...we hebben nog wel genoeg bedden. Misschien kan hij...of is dat niet wat te vlug?" vraagde Luc aan mij.

Afbeelding

"Uhm, uhm, Flore weet niet." antwoordde ik snel. Dit was best wel spannend! Een jongen die bij ons kan komen! We hebben toch nog genoeg plek!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

~Twee maanden later~
Afbeelding
Het ging de laatste weken heel erg lekker.
Roy was aardig. Hij was net achttien geworden zei hij. Cwen had zich ook lekker in ons gezin genesteld. Ze vertelde verhalen over leden die ze had op The Black Rose dat blijkbaar haar schip was. Ze somde namen op als: Lucas,Alice,Eastred,Eve. Die namen flitsten het meest voorbij. Soms moest Luc haar op de vingers tikken om te vertellen dat ze sommige dingen niet moest vertellen. Ook had Cwen geleerd zich normaal te kleden.
Afbeelding
Luc en Cwen waren inmiddels een heel lief stelletje geworden.
Afbeelding
Ik kauwde langzaam op een bakje cornflakes.
Cwen en Luc kwamen binnen. Ze gingen tegenover me zitten.
Afbeelding
“ Flore zou je heel even willen luisteren?” Vroeg Luc. Ik keek op. “ Luister eens Flore. Je weet dat Cwen en ik al een paar maanden samen zijn toch?” Ik knikte. “ Nou is er iets onverwachts gebeurt. Cwen is namelijk zwanger. Van mij.” Mijn ogen werden groot.
Afbeelding
Ik sprong op. “ Flore krijgt een zusje! Flore krijgt een zusje!” Ik danste door de kamer.
Afbeelding
Luc pakte mijn arm vast. “ Het kan ook een jochie zijn he meis?” Lachte hij naar me.
Afbeelding
Ik knikte hevig. Cwen stond op. Ik greep haar handen vast en danste samen met haar door de kamer.
-----------------
:D
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Afbeelding

Door de maanden heen werd Cwen's buik steeds dikker. Luc zorgde goed voor haar en tussen mij en Roy ging het ook goed.

Afbeelding

We praatten iedere dag met elkaar over koetjes en kalfjes en konden ons wel vermaken!

Afbeelding

Op een dag vertelde ik hem: "Flore zou willen dat Flore ook een vriendje had, net als Cwen."

Afbeelding

Hij bloosde. Hij zei niks. Doodse stilte. Geen enkel woordje.

Afbeelding

Hij pakte me bij mijn schouders. "Huh, huh?" zei ik verward. Wat gaat hij doen?

Afbeelding

Hij duwde me op de bank en gaf me een zoen. Ik wilde keihard gaan krijsen van blijheid.

Afbeelding

Op dat moment kwam Luc binnen met een kopje koffie...

Afbeelding

Zijn ogen werden groot en hij liet zijn koffie vallen. Ik schrok.

Upup. (A)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie