De pijn leek af te zwakken. Eindelijk!
Voorzichtig probeer ik overeind te komen, ik werd een beetje duizelig en ging op mijn bed zitten. Ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken. Ik voelde me vreselijk en ik wist dat acohol dat probleem kan oplossen. Twijfelend kijk ik naar de spiegel, de wond is nog vers en er kleeft wat bloed aan mijn haar. Ik had hier toch ergens wat met water staan?
Al snel vond ik een kan water. Ik begon voorzichtig het bloed uit mijn haar te wassen, telkens als ik
mijn wond aanraakte begon het weer te bonken. Ik merkte dat ik alles rustig moest doen, dan gig alles goed.
Nadat ik het bloed uit
mijn haar gewassen te hebben begin ik het meeste van mijn blouse af te krijgen. Het lukte makkelijk! Op mijn blouse was al het bloed nog vers.
Ik keek nog even in de spiegel, en probeerde de wond zo goed als mogelijk te bedekken meet mijn haar.
Daarna strompel ik langzaam naar de bar. Ik negeer iedereen, en dronk een fles rum leeg. Mijn hoofd bleef maar bonken. Ik wreef zachtjes over de wond. Toen ik mijn hand terug haalde zat deze onder het bloed. Ik merkte dat ik begon te trillen. Ik nam 3 flessen sterke drank
mee naar mijn hut. Ik ga weer liggen en begin te drinken.
Ditmaal zwakt de pijn echt af.
~Willow Smidweed~