Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 16 van 78

ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Als ik wakker wordt is het hellemaal stil op het schip. Ik loop langs een deur die half open staat ik doe hem open en vind daar een naakte Eastred. "O o sorry ik zal maar weer eens gaan" zei ik snel. maar zij zei " nee alsjeblieft niet,heb je wat kleren voor me?" vraagt ze verlegen. "Uhm..ja hoor ik zal even wat pakken!" en ik ren snel weg. ik heb een blouse een broek en een ondergoed dat is wel genoeg toch dacht ik bij mezelf."hier" en ik geef de kleren aan Eastre.

-Emerild-
Afbeelding
I wish love could last forever.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Nee, ik drink liever in mijn eentje." antwoord ik verontwaardigd. Hoewel, ik ben nu wel toe aan wat troost.
"Ik ga toch maar wel."
Jack vraagt of iemand hem wil ondersteunen.
Eigenlijk zou ik dat wel willen, mara wat moeten anderen wel niet van me denken?!
"Vooruit dan. Ik wil je wel helpen"
Jack slaat een arm om mijn schouder om erop te leunen en we gaan op weg.

xx- Jane -xx

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 14 jan 2011, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

"Ik wel," antwoord ik op Jack's vraag. "En wat doe jij eigenlijk uit je bed meneer? Ik dacht dat wij een afspraak hadden," zei ik boos. Ik was niet boos. Tuurlijk niet. Ik maakte een geintje.
"Eehm, nou kijk ik..." stotterde Jack. Maar toen hij mij in een deuk zag liggen lachte hij zelf ook mee. Ook de anderen deden vrolijk mee. Ik schoof bij de rest aan.
"Maar even serieus, hoe voelt je schouder?" vroeg ik aan Jack.
"Top," was het antwoord. Als bewijs gaf hij een klopje op zijn schouder, door een flinke kreun gevolgd.
"Jack, het doet hartstikke pijn. Kom op, technisch gezien ben ik een dokter. Mij kun je heus niet voor de gek houden," zei ik smalend. "Als je naar bed wil geef je maar een gil."

***LIA***
Afbeelding
Jozz

Ik was blij dat ik bij mensen was gekomen die wat om andere zielen geven, voor hetzelfde geld gooien de je gewoon overboord omdat je een last bent. Zoals wel vaker gebeurd bij de Britten.
"Ik blijf bij jullie, ik wil niet weer heel de dag in mijn hangmat liggen." Antwoordde ik. "Maar zou een mitella niet helpen?"
"Dat weet ik niet." Antwoordde Lia. "Het is je schouder he, niet je arm."
Ja daar zat wat in, dan zat er niks anders op dan toe te kijken hoe de anderen de volgende keer gingen plunderen.

~| Jack Beckeans |~
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

"Bedankt Emerild..." mompel ik. Als we beiden niets weten te zeggen loopt ze weer weg. Ik zucht en trek mijn kleren weer aan. Ik voel me helemaal niet klaar om Lucas nu tegen te komen. Wat moet ik hem zeggen? 'Sorry dat ik gisteren de hele tijd verdween. Ik moest er gewoon even uit, even zwemmen als zeemeermin weet je wel.'
Yeah right, het is niet waarschijnlijk dat ik hem zoiets zou vertellen. Als zou ik het wel willen...

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
ladyygaga77

Ik rende het dek op en sprong van de boot. Ik hoorde iedereen al lachen al hellemaal Cwen. Het zal me niets verbazen als ik haar straks hellemaal straalbezopen vindt in het cafe, ik lachte bij die gedachten. Al snel vond ik het cafe. En pakte de fles rum van Lucas af. "He Emerild is dat een gewoonte ofzo" zei Lucas toen ik een groote slok nam.

-Emerild-
Afbeelding
Emma

@Luc: woeps verkeerd begrepen xD
-------------------------------------------------------------------
"Heeeuuuuii Liaaaa!" Brulde ik.
"En ik dacht dat we niks hadden aan dronken piraten." Ik haalde mijn schouders op.
"Ik heb dorst.." Lachtte ik. "Ik vraag me af oooof" zong ik. "Cweeeenn!" Ik draaide me om en daar stond een vrouw met een hoge pruik en een wijde jurk. "Eveeeeeeeeeeee!" Brulde ik. We wankelde op elkaar af en omhelsde elkaar. "Wat doe *hik* Jij hier?" Vroeg ik. "Ik ben mijn lieve man aan het zoeken." lachte ze. Ze keek rond. "He ik zie hem niet. Heb jij hem gezien?" Zei ze teleurgesteld.
"Neeh helaas niet."

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

We zijn inmiddels aangekomen bij de kroeg van het dorp en zitten gezellig bier, rum en whiskey te drinken.
Heel gezellig, want we hebben al heel wat op.
Nu pas valt het me op dat jack eigenlijk best aardig kan zijn. Misschien is hij zo slecht nog niet.
"Jack, het spijt me dat ik zo gemeen tegen je deed."
De eerste keer dat ik iemand mijn excuses heb aangeboden.

xx- jane -xx
maike0090

"Ik wel iets wat ik voor je kan doen Jack maar we hebben er de spullen niet voor... Dan moet ik je schouder vastbinden aan je bovenlichaam als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik twijfel of dat nu nog helpt. Gewoon je arm stil houden is het beste medicijn..."
Jack knikte. Ik voelde me machteloos dat ik hier niet alle spullen tot mijn beschikking had. Ik zou die bij de volgende plundering wel meenemen. Een ziekenboeg overvallen ofzo. Ik besefte me dat ik nog in mijn afgescheurde shirt rondliep en dat mijn armen nu heel duidelijk zichtbaar waren.
"Ik ga even andere kleren aantrekken," verontschuldigde ik me. Snel haastte ik me naar mijn kamertje en trok de lade open. Ik had enkel nog jurken over. Ik griste een willekeurige jurk uit de kast. Een blauwe. Ik trok hem aan en deed mijn haar los. Ik bekeek mezelf in het kommetje water. Niet slecht. Ik liep terug naar de bar en ging weer bij Jack en de rest zitten.

***LIA***
Afbeelding
Emma

"Zooooo wat doe je zoal?" Vroeg ik. "Zoals altijd Plunderen,Roven en dan doen alsof ik een edelvrouw ben" Vertelde Eve. "Ik moet je voorstellen aan mijn Creeew!" Ik sleurde Eve mee naar de rest. "Iedereen dit is Eve. Ze doet precies hetzelfde als wij maar dan op een ander manier." Eve legde haar manier van leven uit. Plunderen,Roven,Vermoorden en dan doen alsof ze een edelvrouwe is.

~Cwen
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

"Bedankt Cwen" zei ik toen ze me loosmaakte ik besloot om Jane te gaan zoeken want toen ik sliep was ze er zomaar vandoor gegaan, ik vond Jane die Jack ondersteunde. Ik zei nogal aangebrand: "Jane ik wou je nog helpen kan ik er wat aan doen dat ie best slim was en toen ik aan het slapen was zijn jullie er vandoor gegaan. Wat krijg ik stank voor dank".
Afbeelding
Jozz

Lia was even weg, ik schoof 1 kruk op en zat naast Jane.
"Je excuses zijn aanvaard." Glimlach ik. "Jij bent helemaal niet gemeen, Jane, misschien kwam het zo over." Ze slikte.
"Ja, kan best." Antwoordde ze.
Lia kwam weer binnen rennen en ik schoof weer naar mijn eigen kruk.
"Mooie kleur die jurk." Zei ik. "Blauw is mooi."

~| Jack Beckeans |~
ladyygaga77

Ik ging naast Lia zitten. "hai" zei ik tegen haar. "Uhm, hoi" zei ze raar kijkend terug. Ik besloot er niet op in te gaan en gaf haar een fles rum aan. "Zo, dat heb jij wel even nodig zo te zien"zei ik lachend.
Ik dacht aan Jowl waar zou hij nu zitten?Hij zit nu vast over Jane te dromen ofzoiets. Ik zie heus wel hoe hij naar haar kijkt,maar ik vind het gewoon niet eerlijk. altijd als ik op een man val is hij al op iemand anders.

-Emerild-
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Langzaam word ik wakker, mijn hoofd bonkte verschrikkelijk! Het was behoorlijk koud in mijn kamer, het raam was opgeslagen, wie was zo stom dat te doen! Ik herkende het hier half, de klap had zo'n beetje mijn halve geheugen gewist..
Ik kom voorzichtig overeind. Ik open de mijn deur, welke kant moest hij ookalweer op? Ik begon er wat aan te rammelen, uiteindelijk bleek de deur naar buiten open tegaan. Ik knalde haast tegen de muur tegenover mijn hut aan. Ik schud langzaam mijn hoofd, in de hoop dat ik me weer wat herinnerde. Nope... Ik wist alleen nog waar de bar was..
Ik stop mijn handen in mijn zakken en strompel naar de bar. Eenmaal daar ging ik aan een barkruk.
Wanneer kwam de barman nou? O wacht, volgens mij hadden ze die hier niet. Ik bijt op me lip.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
maike0090

"Dankje Jack, staat goed bij je schouder," zei ik lachend. Pas nu viel Jane me op.
"Hé Jane, jij ook hier?"
Ik kreeg geen antwoord. Emerild kwam bij ons zitten. Ik werd altijd ongemakkelijk als ik bij haar in de buurt was. Maar daar kon zij niets aan doen. Dankbaar nam ik haar fles rum over en dronk er wat uit.
"Dankje, Emerild," zij ik met een glimlach en gaf de fles terug. Het gesprek ging vrolijk verder en het was echt gezellig

***LIA***
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wat zit Lia er mooi uit! Als Jack haar een compliment geeft voel ik me stikjaloers worden.
Waarom weet ik niet. Ik voel toch niks voor jack?
ik bekijk mijn eigen kleren. Vanochtend had ik mijn mooiste kleren aan, nu zijn het enkel vodden door het gevecht.
"Misschien moet ik me ook maar omkleden," zucht ik. "Als jullie me even willen excuseren."

"Hmmm.." Ik check mezelf na in de spiegel. Ik heb een Ivoorkleurige jurk aan, afgezet met kant en strikken.
Ik doe nog een parelketting om mijn nek en een diamanten ring om.
Tevreden wapper ik met de bijpassende waaier. Zo kan het wel weer.

Met een heerlijk gevoel schuif ik weer aan.\

xx- Jane -xx
Emma

Ik liet Eve weer gaan die net haar man weer terug had gevonden. Ik knalde er meteen nog een fles doorheen. Ik zette mijn elleboog op de baar en ondersteunde mijn hoofd met mijn hand.
"Hoii Lia! Hoii Eme..Burp "Lachte ik.

~Cwen die nu echt straalbezopen begint te worden xD
Afbeelding
Jozz

Het was gezellig in de bar, op de achtergrond werd muziek gespeeld, ze waren erg goed. Ik kreeg nu toch wel zin in wat anders dan die sapjes.
"Euh dokter?" Vroeg ik lachend aan Lia. "Mag ik ook 1 glaasje?"

Jane ging even weg en kwam even later weer terug.
"Hé! Is het een mode show hier?" Zei ik lachend. "Waar hebben jullie al die mooie kleren vandaan, zelf gemaakt?"

~| Jack Beckeans |~
maike0090

"Tuurlijk meneer de patient. Het werkt verdovend, is het niet?" Jack en ik werden langzaam melig. Iedereen trouwens. En Cwen die straal bezopen was.
Oh hemel, daar kwam Jane terug. Als een levende pop. Ze had zelfs een waaier!
"Hé! Is het een mode show hier?" Zei Jack lachend. "Waar hebben jullie al die mooie kleren vandaan, zelf gemaakt?"
"Nou die van mij komt uit een dorp dat we ooit hebben overvallen," zei ik grijnzend. "Maar die van Jane zijn vast uit Frankrijk. Zo'n dure stof!" Ik giechelde. Maar volgensmij zag Jane de humor er niet echt van in.
"Je bent gewoon jaloers," zei ze kattig.

***LIA***
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten