Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 22 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb lekker geen huiswerk :P.
Mijn NL leraar vond het boek Fallen niet goed voor mij :blink. Te moeilijk ofzoo xD. Ik heb 'm al 2x gelezen en't super makkelijk xD.
Heb maar het boek Twilight gekozen (A).
En vandaag lag internet eruit :'(.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Mag jij Twilight? :o
Dat zou ik echt niet in de 1e mogen (je zit tioch in de 1e? Vergeef me als ik het fout heb :$)

Wij moeten nu van die klassiekers lezen :glare en het moest een boek zijn waarvan een verfilming is gemaakt.
Gelukkig is het wel in groepjes :p Eerst wilden we Oeroeg doen maar toen heb ik gevraagd of Pride and Prejudice ook mocht.
En ja! :woot

Nu heb ik er dus toch best wel zin in ;D
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mensen bij het bewerkte plaatjes forum heb ik voor één van de eerste keren een persoon bewerkt... wie wil tips geven enzoo?? (A)(A)(A)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hikari-desu schreef:^ Mag jij Twilight? :o
Dat zou ik echt niet in de 1e mogen (je zit tioch in de 1e? Vergeef me als ik het fout heb :$)
Jep ik ben een brugpieper :P.
Mijn NL leraar is gewoon gestoord xD. Wel altijd lachen bij hem (A). Hij pakt spullen af van degene die tegenover hem zit, omdat-ie spullen van hem af pakt. 1x zei hij dat hij op een konijn leek en of hij de volgende keer een wortel mee moest nemen. Die ene zei ja en hij nam de volgende keer echt een wortel mee :lol. En we krijgen nog een lolie van hem :P.

Ik heb lekker gesimst vandaag :). Morgen moe'k wis maken en paardrijden, wor-nie moeilijk :D.
En ik heb eht makkelijk voor dat ding voor NL dat we moeten doen, iets voor een jongeren tijdschift schrijven (ofzoo).
Ik ken Twilight uit me hoofd xD. Ik heb de boeken ook letterlijk kapot gelezen xD.
Ik heb meer als 100 boeken in me boekenkast :sweatdrop.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ Onze docent nederlands van de 1e en 2e had een einsteinkapsel, stonk uit z'n mond en wees dingen met z'n middelvinger aan i.p.v. zijn wijsvinger :sweatdrop
en er werd gewoon gevochten in de klas maar hij merkte het niet, hij was te druk bezig met z'n computertje :lol

Ugh, me internet is slooooooom >.<
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

xDD!!
Lolz @ Sanne: Ik heb twilight New Moon Eclips Morgenrood het tweede korte leven van bree tanner allemaal kapoet gelezen ;)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten