* Huisdieren
* Seizoenen
(Wat dus ook Rita mist)
* De mogelijkheid om de auto die je voor het werk komt halen te annuleren als je zelf vervoer hebt aangeschaft
* Bepaalde hobbies zoals naaien op de naaimachine en aan de auto sleutelen (hadden we wel in sims2)
* Viool, piano en synthesizer... (Ik heb geen van de expantion packs dus ehm als die daarin zitten hoor ik dat uiteraard graag)
* Boerderij dieren, sinds ze nu wel mooie boerderij spullen hebben mis ik de koeien, schapen enz.
* De jaqouzi (of hoe je dat ook schrijft... ver-edelt bubbelbad in ieder geval)
Och man als ik zo kijk is de lijst best lang... en nog niet eens compleet.
Wat ik ook wel erg leuk zou vinden als er een sims deel kwam met Victoriaanse spullen. Kan ik mijn Sherlock Holmes verslaving ook in Sims uitleven. Nou dan krijgen ze mij niet meer weg achter de computer hoor! LOL
er zitten een piano, viool, bas en jacuzzi bij na middernacht
^
Ahhh ja maar ik heb nog geen van de uitbreidingen aangeschaft... Vandaar. Maar goed om te weten, want dat kan me helpen te beslissen welke ik eerst ga aanschaffen.
Seizoenen voor de 100000000000000ste keer. Dat van de kinderen die vakantie kunnen hebben vind ik wel een heel slim idee :3
Ik mis het dat je sim op de grond kan zitten. Dat kon wel in sims 2. Zo'n klein iets is wel heel handig voor dagboeken e.d. .....
Duikplanken en de mogelijkheid tot wedstrijd zwemmen en dat dan ook weer een cariere maken.
Ballet dansen... Uiteraard ook weer met cariere mogelijkheden... Ik bedoel, zijn misschien ook wel liefhebbers van klasiek onder onze simmetjes... Toch?