Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Je te présente..

Hoi! Ik ben lennard :laugh. Ik woon in zuid holland in een dorpje vlak bij rotterdam, genaamd krimpen aan de lek. Ik ben een 13 jaar jong 8-). Ik zit dus nog op school, met het niveau Havo/Vwo (moet nog kiezen..).

Als ik thuis ben, sims ik het meeste. Als het om sims draait ben ik een echte bouwer, ik houd ervan huizen en werelden te bouwen en in te richten. Maar sinds Ep. na middernacht uit is speel ik ook wel in de leefmodus.
ik heb de game *sims 3* nu net een jaar en ben he-le-maal verslaafd.. :$ ik speel ook nog games als Rollercoaster Tycoon 3 en Spore :) . Als ik game is dat op mijn laptop(pc) (i.v.m. CAW). Met de mac werk ik meer aan muziek (logic studio/express).

Naast gamen is gitaar spelen ook mijn hobby. ik speel al 6 jaar gitaar, zit ook op les en heb al bepaalde rolletjes in bandjes en musicals. :gitaar

Dat was het! :woot

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op za 08 jan 2011, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Je te présente..

simsteven schreef:hiki het is SN niet S3N
Sorry, wij moeten er ook nog aan wennen ;)

Enne, welkom!
Je lijkt trouwens behalve de woonplaats en de leeftijd behoorlijk op mij, ik ben ook eigenlijk begonnen met spelen na Na Middernacht én speel alweer een paar jaar gitaar :)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
lenhofcreathings

Haha!! bedankt allemaal voor jullie reacties en welkommetjes
(ow.. zo'n aandacht heb ik meestal niet :sneaky )
en voor degenen die het nog niet wisten: Welkom is met een K! :glare
leuk dat er ook verslaafde simsertjes in mijn dorpje wonen! :laugh
ennuh.. gitaar spelen is gewoon leuk (A)
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Salut! Ça va? :D

Oké, dat moest even... Maar in ieder geval, welkom! ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

lenhofcreathings schreef:en voor degenen die het nog niet wisten: Welkom is met een K! :glare
Klopt... Maar als je bijna de hele dag door engels praat (en hierdoor ook veel schrijft) schiet dat nederlands er wel eens bij in... Maar hierbij een rectificatie! :P

"Hey hey Lennard (mooie naam)! Welkom op het forum voor de sims verslaafden! Gezellig dat je erbij bent! Dat je hier maar veel plezier mag hebben."
lenhofcreathings

Ça va très bien! Et avec vous? :lol

@simGandr haha, is okee ;-) ik dacht het staat zo vreemd: welkom met een c.. :huh wel leuk dat je mijn naam mooi vind :sweatdrop

How do they call you?!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie