Ik heb me sinds 20 minuten geleden ofzo, geregistreerd op deze site. Ik ben geheel te vinden op
http://www.desims3.nl, zoals de meeste hier, ik ken der daarom ook wel een paar. Ik heet Melissa, en woon in Zuid-Holland @ Zoetermeer. Ik ben 13 jaartjes jong, en speel sims vanaf ongeveer m'n 10de, als ik het goed uitreken. Ik zit momenteel in de eerste. (Ugh?!) En ga héél misschien verhuizen naar Friesland @ Drachten. Zelf wil ik dat wel, maar we twijfelen gewoon nog.

Ik heb in het verleden Leukemie gehad, dat is een vorm van Kanker. Ik was toen 4 jaar en was 6jaar toen ik beter was. 11 Januari ben ik 7 jaar klaar, en heb ik ondertussen even veel kans om het weer te krijgen zoals alle mensen. (Als je 5 jaar klaar bent ben je officieel genezen!) Ik zit daarom op een Mytylschool in Rotterdam. Vanaf groep 7 ben ik daar gekomen, want ik redde het op m'n oude school niet meer. Ik zit voor lange afstanden in een rolstoel, zoals naar de stad gaan, door het bos wandelen etc. Ik heb ook een aangepaste fiets met trapondersteuning, anders kan ik niet lang fietsen omdat ik dan te moe word. Veel mensen vinden me zielig omdat ik dat allemaal gehad heb. Het is allemaal erg vervelend, maar ik ben niet zielig. Ik heb het allemaal best vaak wel even gehad/dat ik het even niet meer zie zitten. Die periode heb ik een week geleden weer gehad, maar die is zo goed als weg. Als je al die andere kinderen ziet, die in een electrische rolstoel zitten, heb ik het enorm makkelijk, maar alsnog, ik heb vaak het idee dat heel m'n leven verpest is door die ene rot ziekte. Daarom heb ik er zelf ook zó'n haat aan als mensen met Kanker schelden. Ik doe daarom met nog een andere leerling op school mee aan die actie van Richelle Laurijsen @ Kankerziektjetaal. (Zie m'n onderschrift). Helaas is ze 21 november om 13.45 overleden, maar we zullen haar nooit vegeten, en ik vind het ook enorm knap dat ze die actie nog voort heeft kunnen zetten, ondanks dat ze zo ernstig ziek was. (Ze had botkanker). Ze was 16 jaar en we zullen haar dan ook altijd herdenken aan dat ene meisje dat alles op alles heeft gezet om het scheldwoord Kanker uit de mond te halen. Genoeg hier over, want ik word der een beetje verdrietig van.
Ik liep gelijk tegen een probleem aan, ik wil namelijk mijn avatar van desims3.nl, hier ook doen. Alleen deze is 128x i.p.v. 100x. Hoe kan ik dit veranderen? Ik kom er zelf niet uit.
xxmelis.