De sirenes zijn in sommige delen van de Hoeksche waard afgegaan :blink .
Onze buurman kwam net thuis en toen vertelde hij dat ie geëvacueerd was. Ik weet niet precies hoe het is gebeurd, maar er is brand op het industrieterrijn bij moerdijk. De kleur wan de wolk ziet er ook niet bepaald lekker uit . Maargoed, hier in Oud-Beijerland zijn de sirenes nog niet afgegaan, dus hopelijk wordt het niet erger .
Laatst gewijzigd door Charge op wo 05 jan 2011, 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Charge schreef:De sirenes zijn in sommige delen van de Hoeksche waard afgegaan :blink .
Onze buurman kwam net thuis en toen vertelde hij dat ie geëvacueerd was. Ik weet niet precies hoe het is gebeurd, maar er is brand op het indurstrieterrijn bij moerdijk. De kleur wan de wolk ziet er ook niet bepaald lekker uit . Maargoed, hier in Oud-Beijerland zijn de sirenes nog niet afgegaan, dus hopelijk wordt het niet erger .
Pfoe, ben eindelijk thuis na een druk dagje. Had nog een mentor gesprek, hij zei dat als ik zo het hele jaar verder ga wa betreft cijfers dan zou ik verder mogen naar de derde tto
En nog 2 keer krantjes en dan ben ik gelukkig klaar.
Het was het op Rtl 7, een extra live uitzending. Echt een grote brand zeg! Ik ben blij dat de wind niet naar het zuiden staat want dan kwam het onze kant op
Verdorie, mijn muis had al een tijdje kuren en nu is ie dus overleden :dag
Het is zo'n oude Logitech G9-laser muis, en de nieuwe G9X is al besteld, die komt nam. donderdag of vrijdag..
Nou ja, dan maar even wachten
Nina schreef:Het was het op Rtl 7, een extra live uitzending. Echt een grote brand zeg! Ik ben blij dat de wind niet naar het zuiden staat want dan kwam het onze kant op
Ik ben baaaaang!! (Al woon ik 3 hoog in Den Haag/Wateringen)
^ Nergens voor nodig, ik bedoel als er gevaar dreigt gaat het luchalarm af en de brandweer zorgt er wel voor dat Nederland niet afbrand . Ik, Simmielove/Sanne en plykier1 hebben eigenlijk de grootste kans dan die wolk naar ons uitbreid, want wij wonen er best dichtbij. Maar ze houden het wel onder controle hoor. ( Al zou je dat soms niet zeggen met die explosies )
\/ Weet ik, wij kennen een paar mensen die daar wonen en die schrokken zich in eerste instantie rot . Ik ook trouwens.
Laatst gewijzigd door Charge op wo 05 jan 2011, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
^In de plaats waar het zich afspeelde ging het luchtalarm ook af, en er zijn giftige stoffen vrij gekomen hoorde ik waardoor je huisdieren binnen moeten blijven..
Ugh ik wil weekend, gelukkig morgen om 15:00 weekend.
Moet vrijdag 11:00 bij Neuroloog zijn. Eens kijken wat die gaat doen..
hmm.. ik wil even kwijt dat ik mijn topo heb verprutst en dus een 1 d'r bij krijg voor ak..GRR!!
gelukkig kan ik mijn verdriet verwijderen door extra veel sims te spelen -geen huiswerk!-