Dit is mijn eerste dagboek en het gaat over Tamara die een ongeluk krijgt, maar in plaats van boos te worden op degene die Tamara heeft aangereden (Tim), wordt ze echter verliefd op hem!
Deel 1 (hieronder)
Deel 2

Het was een zwoele zomerdag, 10 juli. Tamara was op weg naar de supermarkt, toen plots haar concentratie afdwaalde. Ze bleef staan en ze keek naar die knappe man die in de tuin werkte. “Wat een mooi huis.. het zal vast wel de tuinman zijn want met zo’n groot huis ga je echt niet zelf in de tuin werken.” dacht ze terwijl ze verder liep.

“Wow, wat een mooie wagen..” ze stond er helemaal perplex van, terwijl ze normaal niks met auto’s heeft.
Ze draaide een kwartslag om verder te lopen en realiseerde zich dat het echte rijke lui waren.

Terwijl ze wou wegliepen hoorde ze een een ratelend geluid. “Het zou wel die tuinman zijn die gras aan het maaien is.” dacht ze. Maar ze hoorde het geluid korter bij komen.. en steeds harder en harder. Plots voelde ze iets in haar benen wat haar naar voren duwde en zorgde dat ze met een smak op de grond kwam.

Een koude windvlaag vloog langs haar benen tot in haar nek wat zorgde voor kippenvel. Ze voelde dat ze een lang jurkje aan had. Ze haatte het als alles zo vrij zat, ook voelde ze iets prikkelen op haar gezicht.
Ze dacht terug aan die klap.. en plots opende ze haar ogen die nog moesten wennen aan het sterke, felle licht.

Al gauw kwam ze erachter dat ze in het ziekenhuis lag, maar daar was ze even niet mee bezig. Ze zag iemand naast haar staan, en hoewel ze niet meer veel over de klap kan herinneren weet ze wel nog dat het die tuinman was.
“Ik ben nog nooit zo blij geweest om iemand zien wakker te worden.” vertelde hij opgelucht. Tamara was meteen verkocht aan zijn rauwe, zachte mannenstem.

“Ai, je bent lelijk gevallen zo te zien. Sorry maar ik lette niet op! Als ik iets voor je kan doen, kan je het altijd zeggen!” vertelde hij ontrust en al stotterend in een veel te snel tempo. “Nou, er is wel iets dat je voor me kunt doen..” antwoordde Tamara.
Laatst gewijzigd door Refurb op wo 05 jan 2011, 23:07, 5 keer totaal gewijzigd.