hiki heb je meschien een grotere foto van je sims poppetje die je als avatar hebt ik begin net met manga poppetjes te maken en ik wil jou sim daarvoro gebruiken.
dus eigenlijk maak ik je sim na als manga sim
Dat ik boos ben omdat de ballenbak dicht is ( verveling ), en omdat het hier zo rustig is. En niet te vergeten omdat een paar vogels hun snavels niet dicht kunnen houden.
ik weet niet hoe ik er op kom, maar ik weet nog deze zomer kwam er een hele leuke jongen aanbellen voor een goed doel, heb hem meteen 12 euro zakgeld gegeven toen
Ik ga misschien in Mei naar China met een klein groepje van school, een week lang ! Alleen is het nog niet zeker, vanwege verhuizen zitten we niet zo heel breed (allemaal nieuwe kamers inrichting ), en het is wel 1100 euro
^ Zit wel alles in, vliegtuigreis, hotel voor 5 dagen (incl. eten e.d), uitstapjes naar (4 in totaal) en dat was het geloof ik Ik hoop echt dat ik mag, zou het ZOOO vet vinden !
Als je die kans krijgt zou ik het doen Jimmy. China is echt een fantastisch land met een heel andere cultuur en dit is een buiten kansje. Dus als ik jou was zou ik het doen: zo een kans krijg je niet snel meer en zeker niet voor dat geld.
Ik zou graag eens er naar toe willen, maar ja: ik ga wel in De Sims 3 er naar toe