Ik heb weer een update gedaan van Accidentally Pregnant, het slot van hoofdstuk 2 staat nu online ! Hoofdstuk 3 is overigens het laatste hoofdstuk van seizoen 1 !
ik heb haat aan dinsdag
dan moeten we verder met een huis ontwerpen (en maquette maken) in een groepje met twee anderen: M, die zit de hele tijd niets te doen en J, die chat steeds met god en dan moet ik alles doen
en dan heb ik ook muziekles
Nina schreef:@ Simsfreak: De nieuwe top 40 van week 1
Ik wil weten wanneer mijn laatste bezorgdag is, dan ben ik eindelijk van mijn krantenwijkje af. Pff, wat zal ik dan allemaal gaan doen op mijn woensdagmiddag Haha. Waarschijnlijk hier zitten.
Oh, heerlijk lijkt me dat!
Ben ook pas begonnen met bezorgen maar valt me toch vies tegen, vooral in de sneeuw.
En al helemaal geweldig als je pas thuis uit school ben om 5 uur met huiswerk.
Ik heb het zelf vanaf augustus gedaan en ben inderdaad blij dat ik kan stoppen. Gelukkig heb ik maar twee keer mijn regenpak aangemoeten en die sneeuw viel hier gelukkig wel een beetje mee. Ik heb liever sneeuw dan ijs iig.
En ik ben op woensdag altijd om 3 uur uit, dus dat is wel fijn. Dan ben ik meestal in 2 / 2,5 uur klaar (300 kranten).
Ik wil kwijt dat ik mij nu al verveel op stage, maar eens even kijken wat de dag gaat brengen en waarom de sims 3 downloads het nog steeds niet doen op laptop. Terwijl ze het wel doen op PC. vaagheid.
Blegh, ik heb sinds zondag al geen vakantiegevoel meer. Komt omdat iedereen weer naar school gaat. En het erge is dat onze school ookal afwijkt met de voorjaarsvakantie .
ik had gym tijdens die zonverduistering
toen gingen we atletiek doen en en was er iemand door haar voet gegaan en zowat tegen de muur aangelopen en iemand anders had een spier gescheurd bij haar enkel o;
lekker gevaarlijk dus ;D