Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Dagboek van de maand December 2010

Nina schreef:Hoe ben je op het idee gekomen om een Middeleeuws verhaal te schrijven?
Ik wilde heel erg graag een andere setting gebruiken dan in andere verhalen. Ook vind ik de Middeleeuwen een bijzondere periode vanwege de verborgen magie, en de manier van denken. Deze gaan zeker een grotere rol spelen in de verdere verloop van het verhaal. Het verhaal in de Middeleeuwen laten spelen komt ook omdat ik mee heb gedaan als figurant in een Middeleeuws festival in onze stad.

Wow, wat een lang antwoord :) !
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

A&LBestiessForever. schreef:Maak je nu vaker update's in december?

Hoe houd jij je verhaal boeiend?
1. Hangt er vanaf hoeveel ik weet te schrijven in de kerstvakantie :D. De laatste weken heb ik wel nog wat huiswerk, maar ik ben zeker van plan meer te updaten.

2. Geen idee :D. Als ik merk dat het een beetje saai wordt gooi ik er ook de versnelling in, zoals ik net nog heb gedaan. Zo sla je een saai gedeelte over en kun je langer doen over de mooie gedeeltes. Ik heb het verhaal al een tijd in mijn hoofd zitten, dus ik weet hoe veel personages hun leven er uit gaat zien, dat helpt ook wel denk ik.
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Wie is jouw favoriete karakter?

Weet je al wat er verder gaat gebeuren? Of ga je simsen en zie je wel wat ervan komt?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Simmielove schreef:Wie is jouw favoriete karakter?

Weet je al wat er verder gaat gebeuren? Of ga je simsen en zie je wel wat ervan komt?
Mijn favoriete karakter... umm het wisselt. Het hangt er vanaf hoe ver het karakter op het moment ontwikkeld is. Het ene moment vond ik Camilla het leukst, toen weer Kate. Het wisselt dus nogal ;).

Ik weet eigenlijk altijd wat er moet gaan gebeuren, anders kan ik geen foto's maken. Als ik lukraak zou gaan simsen zouden er zulke rare dingen gebeuren vanwege al die bugs xD. Wat er wel gebeurd is dat er tijdens het foto's maken soms een verhaal in mijn hoofd komt en ik dat gelijk meeneem in de volgende update.
Afbeelding
Terug!
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

A&LBestiessForever. schreef:Welke zal van Januari zijn? :o Mar, ik vind het een fantastisch dagboek, dat het nog heel lang mag bestaan.
Ik ben ook benieuwd naar die van Januari *Bibbert* Glensheen is verder gewoon een heel mooi db.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie