ik had hem nog wat anders gemaakt, maar op de één of andere manier is dat niet opgeslagen
Bedankt in ieder geval!
EDIT:
@hieronder: ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelde, want dat werd in de eerste post als tip gegeven
en ik heb op de één of andere manier iets over het hoofd gezien en ik heb de aanpassingen toch nog... het is niet veel, maar in de post bij de andere foto's zet ik nog wel een paar foto's neer
Laatst gewijzigd door Jepske op di 28 dec 2010, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
o shoot, dacht dat de inleverdatum 1 januari was. Hij is wel bijna klaar, maar heb vandaag niet echt tijd om hem af te maken.. Ik moet me dus uitschrijven.. Jammer, ik vond het wel heel erg leuk..
@Maike: van internet *winkwink* :3 neegrapje ik zoek straks wel ff
maar volgens mij zat ie in Simspiration van TSR maar had ik het van die site die niet genoemd mag worden
Mijn bijdrage op het laatste nippertje. Ik heb geprobeerd wat sfeer te pakken. Sommige dingen zijn niet gelukt. Ik ben me nl. helemaal te buiten gegaan aan 'clutter', vertaling rommeltjes, accessoires, maar daardoor werd deze lot vreselijk traag en was de 'fotoshoot' een ramp, de acteurs liepen weg omdat ze te moe waren of beestachtig gehumeurd etc. Maar goed, hier het resultaat:
Bovenaanzicht, rechtsonder zie je nog net de vuurplaats bij een overdekte bar. (die laatste is niet zichtbaar, mijn Simmies hadden geen zin in een borrel of Glühwein)
een stuk van de kerstversieringenkraam en een stuk van de 'lekkere-dingen-&-bakspullen' kraam.
Oh wat een lekkere dingen allemaal! Mjammie!
Kraam met taart
Kerstversieringen, kaarsen en volledig gedecoreerde bomen
Een blik over de markt. Op de voorgrond een vuurtje
doorkijkje: vooraan make-up en zeepjes, speelgoed en 2e handskledingkraam
Boekenkraam met koffie, 2e handskledingkraam links
Dit is mijn kerstmarkt, helaas is hij nog niet af omdat bij het opstarten van dit kavel mijn sims telkens uitvalt
Hopelijk voldoet het aan de eisen, want het is buiten en er staat een kerstboom in het midden Daarnaast heb ik een aantal bomen hergebruikt maar de meeste weggehaald.