Beetje jammer weer.. waar blijft die up..
Echt zo goed geschreven en super leuk om te lezen.. vorig week stond er pas 1 update en ging net even kijken en toen zag ik dat er 20 stonden.. ik meteen alles gelezen natuurlijk... MIJN COMPLIMENTEN!!!!. GA ZO DOOR!!
Het is waar dat Yumii en ik Een beetje een meningsverschil hebben.
Maar als jullie me heeell lief aankijken dan zal ik zo de laatste plaatjes schieten.
Zeg maar dankjewel tegen caesar en het liefste katteke van de hele wereld want hier is een update:
"Flore, welkom terug..." zegt Mai-La tegen me wanneer we thuis zijn. Ik knik en loop zonder iets te zeggen naar Mai-La's slaapkamer.
Daar kleed ik me uit, doe mijn vlecht los en spring ik onder de dekens van Mai-La's bed. Ik barst in tranen uit.
Mai-La hoort me krijsen en huilen en rent gelijk haar slaapkamer binnen. Janke blijft staan in de woonkamer en kijkt verbaasd naar de slaapkamerdeur.
"Flore! Flore!! Wat is er?!!!" schreeuwt Mai-La. "Mai-La Flore in steek laten!! Mai-La lief niet!!! Flore boos en ver-drie-tig!!!" antwoord ik en ik duw Mai van het bed af.
Mai-La valt neer, staat op, zegt niks, en valt weer neer, bewusteloos. Na een tijdje komt Janke binnen die een huilende ik en een bewusteloze Mai-La aantreft.
"Wat heb je nu weer gedaan?!" schreeuwt Janke. Ze loopt naar Mai-La toe.
Ze tilt Mai-La op en loopt zwijgend de slaapkamer uit.