Hehe, ik zit met me vriendin op MSN.
Ze zegt dat ze moet gaan, we blijven doorgaan met (L)(K) .
--
Vandaag kwam toch die taxeerde, hij is een uur latyer . Me moeder was meteen rustig. Ze maakte me ook zo lief wakker .
Ze hield de stofzuiger bij me oor
Nou kijk. Hij vertelde zo op msn of ik een geheim kon bewaren. Aangezien ik nu geen namen noem en jullie mij toch niet kennen telt dit niet als doorvertellen Hij vertelde dat een vriendin van hem ook paranormaal begaaft was. Eerst geloofde hij dat niet enzo maar ze heeft hem overtuigd en ondertussen had hij zich dus blijkbaar opengesteld. Op een dag voelde hij een hele zware druk op zijn schouders en hij voelde zich licht in zijn hoofd. Dus hij naar die vriendin toe. Bleek dat er een geest was die in hem wou gaan ofzo. Nu zíét hij ook geesten en hij kan er mee communiceren. Hij heeft een beschermgeest die hij Willie heeft genoemd. Dat is een jongetje die af ten toe eens bij hem komt. Hij vertelde me op MSN dat die Willie in de keuken over de grond aan het rollen was omdat hij iets grappig vond. Dus ik een beetje lollig over doen. Ging die geest wéér rollen. Een geest met humor dus. Het is allemaal heel vaag en verwarrend en nu ben ik in de war omdat ik een geest aan het lachen heb gemaakt
oeh geesten. ik geloof er niet heel veel van, maar ik sluit het niet uit. Het zou namelijk best kunnen dat er een in ons huis zit, in ieder geval dat zou kunnen (heb eens een verhaal gehoord)
Maike dat vind ik eiglijk best wel melig. ( Dat stuk over Willie dus. ) Kan je een geheimpje bewaren dat nu iedereen toch al weet? Ik ben ook para. Hehe. Alleen moet ik het nog verder zien te ontwikkelen. En dan bedoel ik niet gillend wegrennen als ik iets zie.
Ik heb echt super vaak iets dat op telepathie lijkt, dat is soms gewoon zo raar dat ik het zelf ook niet snap. En soms nog wat meer van dat soort dingen, maar paranormaal ben ik denk ik niet
Een paar weken nadat mijn ene konijn overleden was. Had ik toen ik in mijn bed lag het gevoel alsof iets op me kwam liggen :blink. En dat mijn 2 katten er ook waren, die hoorde ik namelijk spinnen :blink.
@ Lisa
Nou het hoeft niet per sé geesten zien te zijn hoor.
Het kan ook anders zijn. Ik ken iemand die ziet geen geesten maar die hoort gedachten. Das ook weer eens wat anders.
ik heb al 4 keer ofzo gehad dat ik met een vriend wilde afspreken (was 4 keer bij de zelfde vriend) en dat ik hem op wilde bellen alleen dat lukte niet, en de telefoon ging ook niet over bij hun omdat hij niet goed terug was gezet of iets dergelijks zodat hij niet af ging.
En 3 minuten daarna belt hij mij op, zonder dat hij weet dat ik heb gebeld. En dat gebeurt wel vaker, en we hebben vaak wel meer van dit soort rare dingen
@sanne
dat had ik ook! een paar jaar geleden toen er bij ons een kat was overleden toen had ik PRECIES hetzelfde gevoel, ik voelde echt 4 poten en ik keek en er was niks