Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Willen Maaike en Jeremy nu nog een nieuw baby'tje?

Ja, maar als het weer een meisje wordt moet ze een andere naam krijgen dan Karlijn
7
64%
Ja, maar als het weer een meisje wordt dan moet ze wel weer Karlijn heten!
4
36%
Nee
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 11

46 berichten • Pagina 3 van 3

Sarah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: Kerst Bij Klaarsen

Afbeelding
“Is dat niet Bobbie Haak? Onze oude schoonmaker?”, vraagt oma.
“Eeeh, ja.”, bloost Sumarni, en ze geeft het fotoboek aan Maaike, “Ik kom nu nog maar weinig voor.”

Afbeelding
“Ohja, dit weet ik nog. Dit was de dag dat jij het huis verliet, en Loek achterliet. Waarom was dat ook al weer?”

Afbeelding
“Loek als peuter was zo schattig! Hij had vroeger echt de hartelijkste lach die je maar bedenken kan.”

Afbeelding
“Hij was altijd vrolijk, zoals hier toen ik hem leerde praten.”

Afbeelding
“Of toen ik hem per ongeluk een tijdje liet zitten in zijn kinderstoel toen ik werd gebeld.”

Afbeelding
“Het was een groot huis voor alleen een peuter en een tiener, maar het was vakantie, en in die zelfde vakantie werd ik al een (jong)volwassene.”

Afbeelding
“En daar zat ik dan. Maaike Klaarsen. De kraan in huis ging stuk dus ik belde een reparatiebedrijf.”

Afbeelding
“En daar was hij, de man van mijn leven, genaamd Jeremy. Hij was niet eens een loodgieter, maar een vriend van de baas die daar werkte en omdat iedereen bezet was ging hij mij helpen want hij is erg behulpzaam maar tegelijkertijd ook super handig en dat wist zijn oude vriend wel dus stuurde hij hem hier naar toe om mijn kraan te repareren en zo ontmoete ik de man die ik later zou trouwen!” *neemt adempauze*

Afbeelding
“Ach ja, we werden al snel elkaar liefjes, we waren gewoon voor elkaar bestemd!”

Afbeelding
“Loek en Jeremy konden het al gauw goed met elkaar vinden.”
Klik :D ---> AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sarah

Re: Kerst Bij Klaarsen

Afbeelding
“En natuurlijk werd Loek ouder.”

Afbeelding
“Jeremy kwam bij ons wonen, en begon onderaan de ladder in zijn carrière bij het leger.”

Afbeelding
“En de tijd ging gehaast voorbij, als één strook herinneringen.”

Afbeelding
“Zo ook bij Loek.”

Afbeelding
“Tot het moment dat Jeremy mij mee nam naar een romantisch plekje in de heuvels. Hij leidde me naar een paar kleine eilandjes in het meer, onder aan de voet van de waterval. En daar vroeg hij het.”

Afbeelding
“En dat was het begin van een aan éénschakeling van goede herinneringen.”

Afbeelding
“Ons gezin werd uitgebreid door vier prachtige dochters.”

Afbeelding
“En op het werkgebied ging het voor ons voor de wind, de ene promotie na de andere.”

Afbeelding
“En met Loek ging het ook goed, hij haalde hoge cijfers en had een goed betaald partime-baantje.”

Iedereen praat gezellig met elkaar en hebben het over de foto’s die ze net hebben bekeken als Selena vraagt: “Waarom zijn er zo weinig foto’s van de tijd van oma?”
Het gepraat verstomd, en oma Klaarsen geeft als antwoord: “Dat komt doordat er een brand is geweest. Daarbij was niet veel schade, maar een groot deel van onze foto’s waren vernietigd. Maar gelukkig waren er nog genoeg om in het fotoboek te plakken, en ik ben blij dat men door is gegaan ze verder te in te vullen. En nu Selena, heb ik aan jou een vraag. Wil jij er voor zorgen dat er nog meer foto’s in komen, en dat volgend jaar dat er nog veel meer foto’s en verhalen in staan dan nu?”
Selena glundert als ze denkt aan de eer die ze nu krijgt, en knikt overenthousiast ja.

Dan pingt de oven, als teken dat het eten klaar is. Iedereen gaat aan tafel zitten terwijl Maaike het perfecte kerstdiner op tafel zet. Als alles op is, en iedereen verzadigd is, zitten ze nog gezellig te praten met elkaar. Dan kraait Melissa opeens: "Seeew! Seeew!", terwijl ze met haar kleine vingertje naar het raam wijst. Iedereen kijkt op en zien tot hun verbazing dat ze gelijk heeft, het sneeuw inderdaad! Iedereen staat op, pakken hun jas en lopen naar buiten waar ze prompt kerstliedjes gaan zingen.

Merry Xmass everyone!
Sarah

Re: De familie Klaarsen

Dat komt omdat ik de titel nog niet had veranderd. Even geen Up, misschien in het verloop van de week, en anders misschien in het weekend maar ik ga nog niks concreets zeggen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie