Maritttt schreef:OMG, gister (en vandaag ook) ging echt alles fout.
3 vriendinnen kwamen slapen en we gingen allemaal dingen doen.
- Naar de winkel, maar we vergaten popcorn en nog een paar dingen
- Pizza bakken, maar de bodem wou niet lukken
- Film kijken, maar bij de horrorfilm vond de lamp van de bimer dat die oud was en deed zo'n blauw vak voor ons beeld.
En toen deden we wie in slaap valt wordt opgemaakt
Iemand viel een slaap, wij haar vet mooi (dus niet) opmaken, ze kreeg een mascara-snor :3
Maar.. Nu ben ik dus kapot.
Heb gewoon 24 uur niet geslapen. :blink
ik ben ook een keer 25 uur wakker geweest, en na een tijdje val je gewoon kapot neer
ik mocht eens 24 uur niet slapen :')
en toen was het 9 uur 's ochtends was ik 24 uur wakker, gingen naar ziekenshuis voro onderzoek, ha dikongv eenkwartier geslapen en toen was ik nog wakker en energiek tot ongv 10 uur 's avonds
Ik heb ook vakantie
Of naja, ik moet vanavond nog naar school. Dan moeten we een uur lang naar een vent luisteren die het kerstverhaal verteld. ( het is een christelijke school dus vandaar)
^ Ja lach maar . Hoe halen ze het in hun hoofd om ons 's avonds naar school te sturen.
\/ En het grappige is dat bijna niemand christelijk is . En zeg nou zelf, we kennen allemaal het kerstverhaal wel. Waarom moet ik dan alsnog naar school.
Laatst gewijzigd door Charge op do 23 dec 2010, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik blij dat ik niet op een christelijke school zit .
Ik kom van een christelijke school vandaan .
Elk jaar hetzelfde verhaal, dezelfde stomme liedjes zingen. Ik snap niet eens waarom we dat moesten doen
Ik ben terug uit Limburg n.n! De heenweg was echt vreselijk slecht, maar gelukkig was de terugweg stukke beter. En nu kan ik weer hier kletsen met jullie!
Het is echt grappig om te zien, dat alle dagboeken weer geupdate worden, nu het kerstvakantie is. Maar ik heb het allemaal gemist T_T Maar Limburg was natuurlijk ook super, en de kerstmarkt was ook leuk om te bezoeken. Dat was dan weer in Duitsland trouwens =P.