Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 6 van 20

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 12 (Ayumii)*

Sorry :$ Update!
-------------------------

Afbeelding

Die avond kwam Mai terug. Ik had de hele dag Monopoly gespeeld met Janke.

Afbeelding

"Hoi Maila! Hoe was het bij het museum?" vroeg Janke vrolijk, met een verlegen toon in haar stem.

Afbeelding

"...Ik hoefde de nacht niet daar door te brengen, omdat er iets vermist is in het museum." antwoordde Mai.

Afbeelding

"Wat dan?" vroeg Janke terwijl ze opstond en naar Mai toe liep.

Afbeelding

"Uhm..Niet veel bijzonders. Ze zijn nu overal aan het zoeken. De politie wil het per sé terug." zei Mai.

Afbeelding

"Ah okay...Ik wil toch weten wat er vermist is. Waar ligt de krant, de kraaahaant..." zoekend zocht Janke naar de krant. Ze vond hem, raapte hem op en vouwde hem open.

Afbeelding

Hardop las ze voor: "Kop: Meisje van Yde vermist. Onlangs, in de ochtend van Zaterdag 18 December 2010 kwam er een nachtbewaker langs bij de opslagruimte van het Drents Museum. Tot zijn verbazing lag het beroemde Meisje van Yde er niet. Politie zijn nu heel Drenthe aan het vragen over het veenlijk. Blabla..."

Afbeelding

Een pijnscheut schoot door mijn hart. Ze zijn heel Drenthe aan het vragen. Ze komen alle huizen langs. En als ze mij herkennen...

Afbeelding

"Maaai. Ik ga mijn verhuisdozen uitpakken en tukken in de kelder... Daarvoor wil ik graag even een conversatie met jou voeren onder vier ogen." zei Janke.

Afbeelding

Ik slofte naar de computer. Ik trilde en ging naar een forum over Sims...mijn favoriete spelletje waar ik meer manieren in kan leren. Misschien kan Sims spelen me opvrolijken.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 13 (Nako)*

Afbeelding
Ik sloot de computer weer af en ik besloot om ook maar eens dat gekke bad van Mai te proberen.
Afbeelding
Ik liep de kamer uit. Toen ik langs Janke liep voelde ik me niet erg op mijn gemak. Raar...
Afbeelding
Ik gooide allebei de kranen zo wijd mogelijk open.
Het bad vulde zich heel snel. Ik draaide de kranen dicht.
Afbeelding
Ik kleedde me uit en ging in bad zitten. Het was koud. Ik draaide de blauwe kraan weer open.
Afbeelding
Het bad werd alleen maar kouder en ik deed hem weer dicht.
Ik gooide de rode kraan maar open.
Afbeelding
Nu werd het lekker warm. Ik zakte weg in het water tot aan mijn kin.
Afbeelding
Het water droop nu over de randjes. Ik was een beetje weggedoezeld. Tot ik ineens een scheut badwater in mijn neus kreeg.
Afbeelding
Ik draaide snel de kraan weer dicht en stapte uit het bad.
Afbeelding
Ik kleedde me snel om. Daarna liep ik weer naar de woonkamer.
Ik probeerde een beetje te lezen. Het lukte niet echt.
Afbeelding
Ik gooide het boek in een hoekje. Ik liep naar Mai en trok aan haar blouse. “Mai hoelang nog tot de cadeautjes?” Vroeg ik.
“Nog een paar dagen Flore.” Grinnikte Mai. Ik liet mijn schouders hangen.
“Mai kom nou!” Zei Janke zeurderig vanuit de deuropening.
Mai aaide me over mijn voorhoofd en liep naar buiten.
Afbeelding
Ik haalde een pakje sap uit de koelkast en begon er aan te zuigen. Het pakje gooide ik in de vuilverwerker.
Afbeelding
“Nee Janke! Dat ga ik niet doen.” Hoorde ik Mai vanuit de voortuin. “Hmf.” Janke sloeg haar armen over elkaar en beende naar haar auto.
Afbeelding
De motor ronkte en ze reed snel weg. Mai kwam weer binnen en omhelsde me.
Afbeelding
We hoorden een auto. Hij stopte voor ons huis en er werd aangebeld.
Afbeelding
Mai duwde me in de richting van de slaapkamer. Ik rende naar binnen en verstopte me achter het bed.
Afbeelding
Mai deed open. “Hallo Maila.” Hoorde ik twee mensen zeggen.
“Kunnen we even binnenkomen Maila?” Vroeg er een.
Afbeelding
“Je komt wel erg ongelegen Dave.” Hoorde ik Mai.
“Hmmm. Nuja we willen even kijken of het meisje hier is.”
Bromde Dave.
Afbeelding
Ik kroop snel achter de computer en beweegde zo veel mogelijk.
De mannen kwamen binnen en keken even rond en gingen toen weer weg. “Dag Maila.”
----------
:D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie