Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Distel
Snackventer Snackventer

Distel meld zich ook maar es...

Hoi ik ben Distel en plaats al enige tijd zo af en toe een postje op dit forum.
Wordt met mijn leeftijd (45) nogal es vreemd aangekeken vanwege mn simsverslaving (ben je daar niet iets te oud voor??).
Ik vond t voordien hartstikke leuk om huizen en sims te maken, t spelen kwam op de tweede plaats. Sinds t laatste pakket DL ik vaak huizen die ik wat wijzig tot t helemaal naar mn zin is. cheaten en manipuleren vind ik momenteel erg lollig en vooral het vampierengedeelte (een onderwerp waar ik al jaren veel interesse in heb). mn laatste simsvrouwtje dat verloofd was en 3 kids heeft, heb ik t afgelopen weekend lekker vreemd laten gaan met 2 andere mannen. leuk om het soort dingen te doen in de sims wat je in het echt nooit zou doen.(t resulteerde in 4 extra kids :$ ) en ik verwek ze tegenwoordig altijd in de tijdmachine-t verleden- zodat ik niet met al te kleine kinderen opgescheept zit :thumbsup
Kortom...ik amuseer me rot tijdens t spelen :lol xD
tis alleen jammer dat de tijd 3-dubbel zo snel lijkt te gaan als je speelt. denk ik een uurtje gespeelt te hebben en dan blijkt t ruim 3 uur later te zijn :$ :fluit
Distel
Snackventer Snackventer

Re: Distel meld zich ook maar es...

hiki schreef::thumbsup welkom op S3N en veel plezier.

En er zijn wel meer 'oudere' Simmers hoor dus daar hoef je je niet voor te schamen!

;-)
whaha ik schaam er me ook niet voor, al snappen de meesten mn simsverslaving niet :woot IK vind t iig een geweldig spel
:love I LOVE THE SIMS :love
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Distel meld zich ook maar es...

Heyyy welkom Distel! Nou kijk aan, nog iemand jong van geest! Dat zien ik graag! Enne Sims is geen verslaving joh... Het is een levenswijze... Voor hen die het niet begrijpen kan je zeggen... "Zie het als een kunst, ik maak dingen die niemand in het echt maken zou... Ik beleef avonturen waar Indiana Jones nog bij zou verbleken... Ontdek kanten van mijzelf die zelfs met een complete karakter test nog verborgen zouden blijven. Dusseehmmm hoezo Sims is niets voor mijn leeftijd?" Geloof me, als je dat als reden geeft is er niemand die nog verder vraagt. Case solved and closed :P
En ik heb hem al door, ik moet nodig aan de uitbreidings pakketten... Loop weer eens behoorlijk achter.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie