"Ik heb je even nodig Katrien." Zei ik tegen haar. Ik liep naar boven en ze volgde me. We gingen naar onze kamer die niet heel groot was. Ik nam plaats op het bed dat onder het raam stond. Katrien kwam naast me zitten.
"Wat is er?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ik vertelde haar over Jevon en dat hij ons wellicht kon helpen.
"Wauw, dat zou....." Begon Katrien, ze greep met haar handen naar haar hoofd. "Oh! Xander ik moet overgeven!"
"Euh, hier!" Riep ik snel, ik duwde het raam open. Katrien sprong op het bed en kotste uit het raam.
"Heeey! Gatverdamme!" Riep een boze man vanaf de straat.
"Sorry noodgeval!" Riep ik terug. Ik liep naar beneden en haalde een glas water voor Katrien.
"Gaat het weer een beetje." Vroeg ik bezorgt. Ik legde mijn hand op haar been.
"Ja, dankje." Zei de kortaf. "Heb je hulp nodig vannacht?"
"Nee blijf jij maar hier, ik wil niet dat je nog zieker wordt." Zei ik. "Ik ga om 11 uur mijn spullen klaarleggen en dan ga ik langzaam aan naar de oude kerktoren. Daar wacht ik op klokslag 12."
"Doe je alsjeblieft voorzichtig?" Vroeg Katrien huiverig. "Er mag niks met je gebeuren hoor!"
"Haha, het komt goed schat." Zeg ik. "Ik ga proberen om ons hieruit te slepen."
Katrien ging in bed liggen want ze was echt niet lekker, ik bleef nog even bij haar zitten tot ze sliep.
Toen ik naar beneden liep hoorde ik de kerktoren, 10 slagen dus het was nu 10 uur.
{ Xander Loon }