hij komt er aan, even de plaatjes uploaden en de tekst erbij verzinnen 
maar dan moet er nog wel iemand posten want anders dubbelpost ik 
Update 11: Weer een nieuw thuis
De avond van deze roerige dag kwam rustig ten einde. Ten minste als het aan ons lag. Want onze (inmiddels) dode vriend Matt heeft andere plannen.

"Ik zal jullie nóóit meer met rust laten!" Zei Matt kwaadaardig. Hij stapte de lift in maar kwam tot de ontdekking dat geesten helemaal niet met de lift mee kunnen. De lift vertrok maar hij ging dwars door de bodem heen.
Teleurgesteld zweefde hij weer naar buiten.

"Ik ga zo naar bed." Zei ik slaperig. "En jullie gaan nu meteen."
"Aaah pap!" Zei May teleurgesteld.
"Nee May we moeten er vroeg uit." Zei Flore wijs. May stond op en liep achter haar grote zus aan. Ik lachte, die Flore toch.
De nacht verliep ook gewoon goed. Chrissy was al veel eerder naar bed gegaan dan ons, maar ze kwam er als laatste uit!

De twee meisjes waren als eerste wakker, en gingen nieuwsgierig naar de woonkamer omdat ze geluiden hoorden.

"Oh! Goedemorgen tante Kaitlyn!" Zei May opgelucht. "We dachten dat het een inbreker was."

"Goedemorgen schatjes." Zei ik moe terwijl ik het appartement in loop.
"Hoi pappie!" Riep May.
"Ssst." Sist Chrissy. "Straks maak je de buren wakker!"

"Wat ben je aan het maken?" Vroeg Flore belangstellend.
"Wafels." Antwoordde Kaitlyn. "Ik hoop dat ze een beetje lukken want de vorige keer had ik ze aan laten branden." Kaitlyn zette de bak voorzichtig in de oven en wachtte geduldig af.

Na een paar minuten legde ze de wafels op een bord.
"Oeps, sorry." Zei ze beschaamd.
"Oh maakt niet uit." Zei ik glimlachend. "We zijn wel wat meer aangebrande wafels gewend, he Chrissy?"
"Huh? Oja." Zei Chrissy die hard moest lachen. Wij hadden in mijn eerste huis namelijk een keer samen wafels gemaakt. Maar die waren zo zwart dat je er bij de eerste hap al van om viel.

"Zo slecht zijn ze niet." Zei Chrissy na een paar happen. Iedereen pakte een bord en zocht een plaatsje om te eten. De tafel had maar plaats voor 3 personen.

Na het eten kleedden we ons om. Dit was de laatste ochtend, want we zouden zo naar ons nieuwe huis toe gaan.

"Bedankt voor alles." Zei Chrissy dankbaar. Ze schudde de hand van Kaitlyn.
"Bedankt zusje, ik vind het echt geweldig dat je dit voor ons hebt gedaan." Zei ik bewonderend.
"Dat doe ik wel voor familie hoor." Zei Kaitlyn bescheiden.

"Als je een keer in de buurt bent, kom dan eens gezellig langs." Ging Kaitlyn verder. "Oh en nog 1 ding, je mag mijn auto wel lenen om te rijden. Die gebruik ik toch nooit, ik kom hem wel een andere keer ophalen."
"Ohh! Pap, mam! Mag ik rijden?" Vroeg Flore enthousiast.
"Voor deze keer wel liefje." Lachte ik. We namen allemaal afscheid van Kaitlyn en daarna zochten we haar auto op.

"Kijk May, daar helemaal bovenop staat ons huis." Zei ik.
"Waar?" Vroeg May zoekend naar het huis.
"Daar boven, dat bruine ding." Zei ik.
"Ik zie het nog steeds niet hoor." Zei May verward.
"Laat maar."

"Kijk! Hier is het dan!" Zei ik blij.
"Wow!" Juicht May.
"Het is heel mooi Jay!" Reageerd Chrissy.

Oeh! Lekkah sinaasappelsap!