Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 231 van 250

Steven

Re: Wat wil je kwijt

ik heb ook heel raar gedroomd vannacht:

Ik droomde dat ik op school zat. Ik was zo boos op mijn leraar muziek dat ik hem in elkaar sloeg. Hij viel op de grond en ging in rook op. Het hele lokaal vulde zich toen met groene rook. Ik probeerde een raam open te doen maar dat lukte niet die zat vast.
Dus ik ging weg en liet de deur openstaan. Toen kwam de conciërge en die ging achter mij aan rennen. Dus ik ren naar mijn kluisje om mijn jas op te halen.
Ik rende door de aula op zoek naar een uitgang ( ;-) de uitgang is in de aula) maar die kon ik niet vinden. Dus ik rende naar de nooduitgang. Maar daar stonden allemaal leraren en die versperden de weg. uiteindelijk ben ik via een raam naar buiten gekomen en toen kwam ik erachter dat mijn schoenen ook nog in mijn kluisje lagen.
Dus ik weer terug gaan en toen kwamen er 30 leraren achter mij aangerend.
Uiteindelijk werd ik gepakt en dood gemaakt.

Dit is mijn rare droom..
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wow. Ik heb ook raar gedroomd maar niet zo raar als jullie..Ik droomde dat ik annoying Orange tegen kwam.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Emma

Ik zeg het je hij is irritand. Hij liep me de hele dag achterna: "Hey Emma!Emma!Emma! Hey Hey! Can you do this?!HuNhUnHUnun! Hey Hey Emma? WAT?? Can You Spit Orange Juice. *Hij spuugt Sinasappelsap in mijn gezicht* Hey Orange! Wat??? Knife." Op dat moment had ik lol.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

hahahaha amazing xd ik droomde dat ik op scouting kamp ging en dat ik met een helicopter naar het kamp vloog en de rest allemaal met de boot. en toen ik daar was bleek er een jongen te zijn die ik niet zo aardig vind en die vond me leuk? en toen opeens waren we op het vliegveld en waren er 2 bodybuilders en toen werd ik wakker :? weeeeeird.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Nina

Het rolluik aan de voorkant van het grote raam is vastgevroren :sweatdrop Nu is het een beetje donker, maar gelukkig zijn de andere twee wel open.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vandaag het 5de uit!!!
eigenlijk het 7de, maar de team-leider (Onze A.K leraar) ging kijken of hij het desnoods kon vervangen, dat kon, dus jippie!
Ik ga zo me me moeder mee boodschappen doen, eerst de auto uitgraveennn xD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten