Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 2 van 20

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde

Afbeelding

Ik blijf doorrennen, tot ik bij een gebouw aankom. "Drenthe Tandarts: De Glimmende Tand" staat er in grote neonletters op het gebouw. Ik probeer de letters te ontcijferen, maar ik kan het niet lezen. Ik loop naar binnen.

Afbeelding

Er staat een vrouw achter een toonbank die me raar aankijkt. Ik doe mijn mond open maar ik kan niet veel zeggen met maar één tand...
Plotseling komen er een man en een vrouw in een wit pak naar me toe rennen. De man zegt dat ik in slechte conditie ben en spuit een vreemd stofje in mijn arm. Ik val bewusteloos neer.

Afbeelding

Wanneer ik wakker word zit ik op een zacht, comfortabel bed. Ik voel met mijn tong aan mijn tandvlees en ik voel dat ik weer tanden heb! Dezelfde man die mij bewusteloos spoot loopt naar me toe en zegt: "Voel je je beter. We hebben dokters erbij geroepen, en ze hebben je onderzocht, maar ze zeiden dat je al dood had moeten zijn tweemiljoen jaar geleden. Waarschijnlijk versta je me nu niet eens, daarom ga ik je Nederlands leren."

Afbeelding

Wat hij zegt klinkt als wat gebrabbel in mijn oren. Ik sta op en loop het gebouw uit. Pas dan realiseer ik me dat ik een wit shirtje en broek aan heb. Hoe kan dit? Hebben ze daar met me gekloot?

Afbeelding

Ik loop verder en kijk opeens recht in de ogen van...Mai.

Laatst gewijzigd door Emma op za 18 dec 2010, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde Update 3 (Nako)

Afbeelding

Mai slikt voorzichtig. “Hallo Flore.” zegt ze zachtjes.
"Welkom terug." brabbelt ze. Ik schud mijn hoofd. Ik versta er geen bal van.

Afbeelding

Mai zucht. Voorzichtig zwaait ze. Ik zwaai terug.
Ze stapt op me af. Zachtjes omhelst ze me.

Afbeelding

Er rolt een traan over mijn wang. Dit voelt fijn.
In de verte hoor ik een blaffende hond.
Ik denk aan mijn eigen hond. Ik had er vroeger ook één.

Afbeelding

Mai laat me weer los. Ze kijkt mee voorzichtig aan.
Ze legt een hand op mijn schouder en trekt me voorzichtig naar een groot ronkend ding dat op de weg staat. Ze stapt in en gaat zitten. Ik ga ook zitten. Ze draait aan een wiel en dan rijdt ze weg.

Afbeelding

We komen bij een klein huisje aan. Het ziet er knus uit.
Ze loodst me naar binnen. Ik ga zitten op de zachte bank.

Afbeelding

"Ik ga kijken of ik je Nederlands kan leren." Fluistert ze zacht.
Ik rol met mijn ogen. Wat een gebrabbel.

Afbeelding

Ze trekt wat simpele dingen uit de kast en stalt ze uit op tafel.
Wat gaat ze daarmee doen?

------
:D Ik heb gelijk Nako's spelling- en verleden/tegenwoordige tijd fouten verbeterd. :)
Afbeelding
Yum

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde Update 4 (Ayumii)

A&LBestiessForever. schreef:Ik vind het echt heel leuk. Maar ze lag dus in het drenths museum. Dat ligt in Assen. In de stad. Dus het kan ook Assen tandarts zijn. ;)
Het is tenminste in Drenthe. :P (Waar ik niks van weet, behalve dat sommige mensen een vreemd accentje hebben XD ((Geen belediging voor de mensen die dat hebben hoor :laugh )) )
Afbeelding
Yum

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde Update 4 (Ayumii)

Nako schreef:Hmmm mijn tante woont in drenthe die heeft wel zo een accent. Zij woont in dalen. Echt een gezzelig stukkie daar. Ze heeft kippies. Die zijn leuk. Ik ben dooool op kippen!
Mijn grote zus woont nu ergens anders met haar vriend. Ze heeft 2 katten en 2 konijnen en een konijn en een kat zijn zwanger XD Eerst hadden ze maar één kat, maar gelukkig heeft ze nu vriendjes en is zwanger :D De andere kat is een mannetje en een kitten <3

Okay ontopic :P Nako komt zo met uppie 5, toch? :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie