Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hi, ik ben Elise6655

Hoi allemaal!
Ik ben elise6655, ben al een kleine tijd een beetje actief hier op S3N forum. Maar laat ik mezelf maar eens voorstellen.
Iedereen denkt waarschijnlijk dat ik Elise heet, maar eigenlijk heet ik Nona. Het zit zo: vroeger mocht ik op het internet mijn eigen naam nooit gebruiken, en ik vond Elise een mooie naam. Dus daarom logde ik overal in met elise6655. Ik vond het wel zo handig om die hier ook te gebruiken. Je mag me Elise/Nona noemen. Kijk maar wat je wilt. Het is logisch als jullie me Elise noemen, dus het maakt niet uit. Verder zit ik op hockey, zit ik in de 3e van havo en heb geen vriendje. Ik heb drie beste vriendinnen, 1tje daarvan speelt ook de Sims 3 en eentje speelt sims 2. Ik heb ook veel jongensvrienden, wat niet iedereen zo leuk vind.

Ik denk dat ik hier een leuke tijd zal kunnen hebben! Ik denk dat ik wel genoeg gepraat heb, en als je wilt weten welke kleur mijn kamer heeft en hoe mijn kerstboom eruit ziet, dan PM je me toch even!
Groetjes!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Hi, ik ben Elise6655

Welkom!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Heyyy welkom hier Elise/Nona! ((Vind Nona wel leuk, vooral omdat men de neiging had mij zo te noemen... Manon was schijnbaar voor sommigen te moeilijk))
Goed... Vraag 1: Welke kleur heeft jou... keukenkastje... en 2: Hoeveel kerstballen hangen er aan het derde takje van onder, tweede links van voren gezien...

((LOL))

Heel veel plezier hier!
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Dankjullie wel allemaal! @SimGandr: mijn keukenkastjes zijn wit met donkerbruin
en ik denk 1, want we doen er nooit meer dan 1 aan 1 takje. hahahaha lol
Afbeelding
DIRECTIONER.
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

elise6655 schreef:Dankjullie wel allemaal! @SimGandr: mijn keukenkastjes zijn wit met donkerbruin
en ik denk 1, want we doen er nooit meer dan 1 aan 1 takje. hahahaha lol
Ahhh okay :P Dank je voor de antwoorden! (Maakt notities, onder andere omdat het handig is te weten dat het schijnbaar niet handig is om meer dan 1 kerstbal aan een takje te hangen... En denkt diep na over de kleur van de keukenkastjes en bekijkt eigen keukenkastjes...)
:thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie