echt iedereen kwam te laat vanochtend, en het gerucht ging dat Arriva zou stoppen met rijden. Om 11 uur kregen we te horen dat de lessen gewoon doorgingen en een uurtje later dat Arriva om 1 uur zou stoppen met rijden en dat iedereen het 4e uit was. Ik heb nog nooit iedereen zo snel naar de kluisjes zien rennen om de bus te halen.
Wordt er 2 minuten later omgeroepen: " Even voor de duidelijkheid. Arriva zet extra bussen in om jullie thuis te krijgen".
echt iedereen kwam te laat vanochtend, en het gerucht ging dat Arriva zou stoppen met rijden. Om 11 uur kregen we te horen dat de lessen gewoon doorgingen en een uurtje later dat Arriva om 1 uur zou stoppen met rijden en dat iedereen het 4e uit was. Ik heb nog nooit iedereen zo snel naar de kluisjes zien rennen om de bus te halen.
Wordt er 2 minuten later omgeroepen: " Even voor de duidelijkheid. Arriva zet extra bussen in om jullie thuis te krijgen".
Mijn school ook .
Wij waren alleen zowiezo het 4de aluit >.<
Eigenlijk het 5de, maar wiskunde leraar (1ste) kwam niet, dus NL verving 1ste (Oftewel, het 5de ging naar het 1ste)
En in de pauze kreeg ik haast een sneeuwbal tegen me aan, ik stond binnen, in de stenenhal, godzijdank liep me vriend voor me, dus kreeg hij 'm tegen 'm aan .
Nuja, ik moet wel toegeven dat ik wel een paar keer bukte . En reptitie Bio ging neit door, vanwege een vervanger. Heb ik niks voor niks geleerd! Wij gingen toen een spel doen (super saai!!) en toen vroeg 1 meisje, "Sanne, kom je uit Limburg? Of uit België?" Ik:"Rotterdam." Zij:"Geloof ik niet! Jij hebt echt zo'n accent!" ik:"Mijn vader kwam uit Limburg." Ze keek me nog ff raar aan .
En vandaag 4 kinderen niet opschool. De bus die ze moesten hebben lag in de berm . 1 iemand pakte de bus voor hen, die kwam wel 'heel' aan op school. IK WIL OOK VAKANTIE!!!