Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 1 van 2

MelissaRoos
Mest analist Mest analist

What happend to my parents: Mededeling, pagina 2.

Hoi, :wub

Dit is nu mijn tweede dagboek omdat bij mijn eerste dagboek al mijn save-bestanden weg waren. Vandaar dat ik dit dagboek met De sims 2 doe, om te voorkomen dat het weer gebeurd.

Dit verhaal is geen normaal verhaal. Nee, ik ga dit verhaal in de sims 2 doen. Om te voorkomen dat er weer het zelfde gebeurd met mijn eerste dagboek. Namelijk: al mijn savebestanden zijn weg.

Hier de intro van het verhaal:

Laila is een jonge vrouw van 21 jaar. Na de dood van haar ouders gaat ze op zichzelf wonen. Niemand weet hoe haar ouders zijn overleden. Misschien zijn ze vermoord of hebben ze een natuurlijke dood gehad. Laila weet niet waar haar ouders liggen begraven. De politie weet het ook niet. Laila mist haar ouders ontzettend en wilt ze zoeken. Maar brengt ze hierdoor zichzelf niet in gevaar?

Een spannend verhaal met vriendschap, angst en liefde.

:wub

Laatst gewijzigd door MelissaRoos op ma 27 dec 2010, 12:10, 4 keer totaal gewijzigd.

Love your life
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: What happend to my parents

lowl :3

ben benieuwd :3

die staan trouwens in (heeft sims 2 nog op computer)
(Mijn) Documenten/ EA Games/ De Sims 2/ Neighborhoods/dan1vandiedingen*/Storytelling**

*F001=Rivierbloesumheuvel
G001=
N001=Droomzicht
N002=Vreemdvoort
N003=Veronadorp
N004=
ik ben er niet zeker van, maar moet je maar ff kijken welke et is ;)
** dan moet je snapshot nemen, die zijn het grootst :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
MelissaRoos

Re: What happend to my parents?! Update 12/12!

Vandaag komt er een update! Heb net alle hoofdstukken uitgewerkt zodat ik precies weet waar ik aan toe ben! (Eerst deed ik dat niet, verzon iets terplekke in mijn hoofd en daardoor wist ik op een gegeven moment niet meer waar ik het zoeken moest!)

Ik ga zo plaatjes schieten en dan komt er een update! Mwuah, ik weet heel het verhaal en ik kan je vertellen: het is spannend hoor... 8-)
Love your life
MelissaRoos

Re: What happend to my parents: grote update: 14/12!

Sorry voor de pp,

Ik denk dat ik voorlopig dit dagboek maar stil leg. Het gaat helemaal niet goed met me in rl en ik moet waarschijnlijk opgenomen worden. De allerzwaarste antibiotica voor 10 dagen en 4 pillen per dag heeft niet aangeslagen. Ik ben weet ik veel hoeveel kilo afgevallen want ik kan niets eten en val bijna elke keer flauw als ik wil op staan.

Het spijt me zo.
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie