Hikari-desu schreef:Zo te zien een erg aardige jongen. Hij bedenkt zich wel, wacht maar af.
En aan verliefdheid kan je idd niks aan doen, het overkomt je. En als hij het toch niet is dan is er vast wel een ander die wel wat met je wil (en jij ook met hem ;p)
maak je maar geen zorgen, jouw tijd komt nog wel.
hah, jullie zijn allemaal zo positief
;D
maar het zal vast goed komen Zozi,
is het niet hem, dan is het een andere
Trouwens gister toen ik met R zat te praten tijdens flex (Dan doe je een vak waar je slecht in bent) kwam onze docent Engels naar ons toe: "R, zit niet zo te flirten met Anna." Dus.. Ik kan er wel een heel verhaal aan vast plakken maar dat heeft er niks mee te maken. ^^
Ughh, ze zeiden vandaag dat ik een 'stelletje' was met een vriend (niet die ene, een jongere!). We negeerde hem. Ik kan echt niet normaal met mijn vrienden praten zonder dat er word gezegt dat ik ze leuk vind :blink.
Ik mag jongens toch wel aardiger vinden dat die meiden uit mijn klas? (Ik vind ze allemaal een beetje op h*ppelk*tjes lijken )
Ughh, ze zeiden vandaag dat ik een 'stelletje' was met een vriend (niet die ene, een jongere!). We negeerde hem. Ik kan echt niet normaal met mijn vrienden praten zonder dat er word gezegt dat ik ze leuk vind :blink.
Ik mag jongens toch wel aardiger vinden dat die meiden uit mijn klas? (Ik vind ze allemaal een beetje op h*ppelk*tjes lijken )
laat ze lekker kletsen als je niet boos reageert word het ook vervelend