Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

824 berichten • Pagina 20 van 42

superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

en wat als wij over iets praten zoals jullie doen en hou toch op als je niet kan lezen ga dan terug naar het eerste leerjaar posten wij bij jullie antwoord nee,
dus jullie hebben geen reden om hier te posten of te lezen wij lezen ook niet bij jullie ik zie wel dat er veel pagina's bijkomen bij jullie maar jullie hebben

geschreven door nako en goedgekeurd door anderen
Jah klopt. Lots en Afbuiter willen jullie alstjeblieft uit het jongenstopic blijven ;)
Ik heb dit topic namelijk niet opgericht voor jongens om hier te komen. En jongens blijf ook alstjeblieft uit het meidentopic ;)
Afbeelding
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

superfan schreef:en wat als wij over iets praten zoals jullie doen en hou toch op als je niet kan lezen ga dan terug naar het eerste leerjaar posten wij bij jullie antwoord nee,
dus jullie hebben geen reden om hier te posten of te lezen wij lezen ook niet bij jullie ik zie wel dat er veel pagina's bijkomen bij jullie maar jullie hebben

geschreven door nako en goedgekeurd door anderen
Jah klopt. Lots en Afbuiter willen jullie alstjeblieft uit het jongenstopic blijven ;)
Ik heb dit topic namelijk niet opgericht voor jongens om hier te komen. En jongens blijf ook alstjeblieft uit het meidentopic ;)
jij opgericht ?
dacht het niet XD
x_X

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie