Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Jeaulijn
Orgaandonor Orgaandonor

Baby wordt niet juist weergegeven

Hoi,

Ik heb een probleem met de kinderen en baby's in mijn spel. Die zien er uit als iets, een propje, met ontzettend lange armen. Ik heb wel gezocht naar baby's hier op het forum maar kon niets vinden, vandaar dit topic.

Zojuist heeft mijn sim een baby gekregen, maar ik zie alleen een lang huidskleurig iets. Geen baby. De sims heeft wel haar armen gebogen alsof ze een kind vast heeft maar je ziet niets. Is dit een fout in het spel en heeft iemand dit eerder gehad??
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: Baby wordt niet juist weergegeven

Het gaat om de download kleding, ik heb het tijdje terug ook gehad en dat kwam doordat ik verkeerde schoenen had. die mijn baby/peuter ook automatish aanhad. dus je moet denk even in CAS kijken welke outfit/kledij/schoenen je volwassen hebben en ook je peuters.. dan kom je er wel achter wat er verkeerd is;)

Hoop dat dat geholpen heeft;)
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wat ook werkt is gewoon "TestingCheatsEnabled true" (Zonder aanhalingstekens!) Intypen in de cheatbalk. (Die open je met Ctrl-Shift-C) En dan Shift-Klik-Baby EN dan volgende levensfase misschien word hij dan normaal.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dan word de baby ook normaal, het kan ok zijn dat je soms 'goede' baby\s hebt. Ik weet waar het om gaat namelijk ;). Je kan idd je peuter laten opgroeien. Maar daarna wel even van kleren verwisselen ;). Meestal heeft een peuter ook die kleren aan ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Dat heb ik ook, dat is echt mega 6!x%s7!i

Ik ben aan het kijken welke downloads dat zijn, bij mij zijn het laarzen
(Volgens mij van TSR)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik geloof niet dat het aan de laarzen ligt, die heb ik anmelijk ook en mijn abay's zijn niet lang en huidskleurig, maar ze zijn voor de helft zwart omdat die laarzen dat ook zijn.
Ik heb ook een andere download, die komt van vampiertanden die ik van TSR wilde downloaden. Daar krijg je een t-shirt bij met lange mouwen, die door alle leeftijden, zowel mannen als vrouwen, gedragen kan worden.
Die veroorzaakt bij mij in elk geval deze bug, maar ik weet niet hoe ik m uit het spel kan halen.
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Of voordat je het spel opstart ga je naar het startprogamma en dan ga je naar geinstalleerde downloads ofzo en dan staat er "Spel zonder downloads laten draaien." Klik daarop en start het dan op. Kijk ff of je baby weer normaal is en als dat zo is ligt het aan een van je Sims3Packs xD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties