Whahaha ik denk het wel. En heel veel jongens bij on sop toneelschool en op gewone school vinden het blijkbaar grappig om het te doen en een hele kring meisjes eromheen die het ook moeten doen!
Ik heb een hele coole site ontdekt waar je jezelf een make-over kunt geven! Echt heel leuk.
Met make-up en een nieuw kapsel. Je moet je wel even registreren.
Ik snap jongens niet. Ze zijn allemaal zo gemeen en ze hebben het echt constant over meiden. Nouja eigenlijk meer over wat je met meiden kan doen. Het lijkt wel alsof ze nergens anders aan kunnen denken ofzo.
En als er een jongen normaal doet wordt hij door andere jongens gelijk voor homo uitgemaakt.
Vaagheid.
\/ Gelukkig maar. laten we hopen dat niet alle jongens zo zijn.
Laatst gewijzigd door Charge op di 07 dec 2010, 16:20, 2 keer totaal gewijzigd.
O, je wilt niet weten hoe vies sommige jongens uit mijn klas zijn, maar een paar meisjes ook.
Ze praten met een paar meisjes over uhm.. dingen.
gelukkig zijn het niet alle jongens, anders was ik serieus van de brug af gesprongen!
1 jongen in mijn klas is vet lief voor me.
Met handvaardigheid kreeg ik iets niet gezaagd en heeft hij het al 2x voor me gedaan.
Toen moest ik gaan boren, wou die me weer helpen.
Nee, ben niet op hem, verre van.
(Het boren ging niet al te goed, maar ik heb het zelf gedaan en het is gelukt)
^ Is hij een beetje leuk? Ook al ben je niet verliefd op hem..
Vorig jaar hadden we ook zo'n jongen in de klas, die deed alles voor iedereen. Nee, ik heb er geen misbruik van gemaakt, ik vond het eigenlijk best zielig. Het was een beetje eem sulletje en hij had niet bepaald vrienden.