i am a fireworks-freak
ik heb al een flinke voorraad ingeslagen voor oud en nieuw (ik ben in februari en in april naar belgië geweest, dan controleren ze niet)
echt :blink
ik woon in belgië en geraak niet aan vuurwerk
geef me eens het adressje
i am a fireworks-freak
ik heb al een flinke voorraad ingeslagen voor oud en nieuw (ik ben in februari en in april naar belgië geweest, dan controleren ze niet)
echt :blink
ik woon in belgië en geraak niet aan vuurwerk
geef me eens het adressje
nouja, je kent vast Baarle-Nassau / Baarle-Hertog wel?
Dat ligt voor ons het dichts bij (ik woon in brabant en baarle hertog ligt in het zuiden en hoort bij belgië.)
kijk anders bij zena vuurwerk belgie, gewoon even op google. Of pyroshop of harry loots.
die winkels zitten bijna allemaal in dezelfde straat.
ik weet niet waar jij woont maar het is wel het vuurwerkparadijs voor liefhebbers
mijn verre sims familie wordt echt steeds gekker, zonet belde er iemand aan die meteen daarna weer weg ging voor zijn werk :blink, en het is echt allemaal verre familie van mijn sims
^^Wooow
^^^er zijn twee ongewenste gasten minder
EDIT: kun je in sims zelf ook een privé detective inhuren? want dit wordt gewoon echt te gek, één van die mafketels zit gewoon míjn tekentafel te gebruiken
Ik ben echt über happy !!
Ik d8 dat we geen Sinterklaas meer zouden vieren. Ik heb toch Micheal Jackson voor de Wii gehad! Ik ben al iets van 3 uur aan 't dansen !
Bij mijn oma heb ik het boek Fallen + een boekenbon van 10 euro gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk! Maarre ik ga weer, ik ga den'k me weer ff verrot dansen .
Ik kan trouwens een stukje van Beat It en van smooth criminal uit mijn hofd ! En ik heb mezelf voor mijn kop gemept met de afstandbediener. Die dingen zijn hard! En ze kwamen ook tegen me tanden aan . Vraag niet hoe!
je bent aan het verwijven ik ga ook maar weer aan het bier. Heb er in de kantine pas twee op!
en daarna ga ik wiskunde leren voor mijn herkansing maandag :faalsmiley