DEN HAAG - Rijkswaterstaat waarschuwt voor sneeuwbuien die vrijdagmiddag het verkeer in de Randstad parten gaan spelen. Het gaat om stevige sneeuwbuien die vanaf 13.00 uur vooral in het westen van het land voor veel overlast zullen gaan zorgen. Het vermoeden is dat er op de grote wegen in de loop van de middag tussen de 5 en 7 centimeter sneeuw ligt.
Ik ga nu verder met wiskunde. Heb vandaag sinterklaas met de klas gevierd . Ik heb lipgloss, nagellak en armbandjes gehad . Alleen ben ik op een of andere wonderbaarlijke reden de nagellak kwijt .
--
Dit moet ik ff kwijt:
Woensdag ging ik nas gym naar de aula om te eten. Ik zat alleen omdat alle meiden waar ik normaal 'bij sta' er nog niet waren. Mijn nicht komt aan en zegt tegen me:"Sanne, kom lekker bij ons staan! Anders zit je zo alleen!"
Ik ging bij haar staan, en dat was eigenlijk best gezellig. Het groepje stond in een kring, en ik maakte deel uit van de cirkel. Dat was wel fijn . Normaal sta ik erbuiten .
-
Nu ga ik echt beginnen met wis .
Ah lekker dat verkorte rooster Normaal ben ik tot half 6 weg, maar nu kan ik tussen school en dansles nog even naar huis En nog twee weken en dan kerstvakantie
Ik 2 weken, jammer genoeg maar 3 dagen .
--
Ik haat nederlands, dit is de opdracht die ik moet doen: De volgende zinnen bevatten uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegdes. Noteer ze en zoek de betekenis op in je woordenboek
En dat lukt me dus totaal niet >.<
Dit is de eerste zin: 1. Hij is een slimme zakenman, want hij weet overal geld vandaan te halen.
Ik heb geen idee op welke woorden ik moet zoeken. De onderstreepte heb ik algezocht.
Simmielove schreef:Ik 2 weken, jammer genoeg maar 3 dagen .
--
Ik haat nederlands, dit is de opdracht die ik moet doen: De volgende zinnen bevatten uitdrukkingen, spreekwoorden en gezegdes. Noteer ze en zoek de betekenis op in je woordenboek
En dat lukt me dus totaal niet >.<
Dit is de eerste zin: 1. Hij is een slimme zakenman, want hij weet overal geld vandaan te halen.
Ik heb geen idee op welke woorden ik moet zoeken. De onderstreepte heb ik algezocht.
gewoon overslaan
ik maak meestal alles wat ik weet en daarna kijk ik nog even of ik er echt niet achter kan komen. En als het meestal heel veel is dan verzin ik gewoon iets
Ik gok lekker . Ik weet er tot nu toe 5 . Ik haat huiswerkk.
Morgen sinterklaas vieren en zondag lekker niks .
Deze afkortingen moet ik nog vinden: a.s
i.s.m
t.n.v
o.v.v
gym
z.s.m
jl.
d.w.z
e.d
o.a
Ik weet er maar 2 niet. Ik laat het maar zo hoor. Ik zit al sinds ik thuis kom aan m'n huiswerk :blink!
Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 03 dec 2010, 16:12, 2 keer totaal gewijzigd.
mijn moeder kijkt dat, maar het is nu zoo spannend .
--
Ik ben blij! Degene die ten doode was opschreven leeft weer . Ik kan nu mijn tranen gaan drogen !
Simmielove schreef:mijn moeder kijkt dat, maar het is nu zoo spannend .
--
Ik ben blij! Degene die ten doode was opschreven leeft weer . Ik kan nu mijn tranen gaan drogen !
Ik gilde net. Mijn kat lag tegenover mij. (Hij lag op de ene stoel, ik zit op de andere). Strekt mijn kat zijn poot. Voel ik wat trillen op mijn been. Ik schrok me dood!