Jozz schreef:Het is zo koud dat ik binnen met een jas aan sta en het nog koud heb
is een verwarming een idee?
@hierboven: mijn neefje is hier een dag en morgen zijn mijn neefje en onze twee oppaskindjes hier... en dat terwijl ik ziek ben ><'
Jozz schreef:Het is zo koud dat ik binnen met een jas aan sta en het nog koud heb
is een verwarming een idee?
@hierboven: mijn neefje is hier een dag en morgen zijn mijn neefje en onze twee oppaskindjes hier... en dat terwijl ik ziek ben ><'
ben eindelijk thuis, met de auto en ik dank god daarvoor want ik liep 300 meter buiten en ik was al bevroren, laat staan dat ik nog 9 km terug moest fietsen.
Morgen ga ik wel op de fiets hoor
HAHAHA.
Ik hou van wat 1 cosmogirl kan doen.
Gister lazen 4 jongens het en mijn LERAAR van AK. (Die pas 19 is)
En vandaag ging ik met vriendinnen het invulverhaal invullen in de klas, kwam de helft van alle kinderen meehelpen, vet lollig. Wel een leuk verhaal ^_^
Jozz schreef:ben eindelijk thuis, met de auto en ik dank god daarvoor want ik liep 300 meter buiten en ik was al bevroren, laat staan dat ik nog 9 km terug moest fietsen.
Morgen ga ik wel op de fiets hoor
300 meter maar? Ik heb net 2 uur in de kou gelopen met kranten bezorgen [smiley-die-het-koud-heeft]
Maar gelukkig was ik vroeg klaar omdat het een verkort rooster is op school
Mijn gezicht was bevroren .
Vanavond weer vliegles , oftwel paardrijden . Mijn vriendin is gelukkig niet ziek , was ze vorige week wel. En er zit iemand op paardrijden die bij mijn BF in de klas zit. Mijn BF is trouwens een jongen .
^ hoe overleef jij het
de rits van mijn jas is stuk, en ik had m zaterdag gekocht
nu is me moeder terug naar de stad om m terug te brengen, en miss komt ze wel terug met een gemaakte versie
^^
Ik had 'm gisteren aan. Nergens last van. Draag nu een winterjas en dan heb ik het warm .
Ik moest ook van mijn moeder 'hele' handschoenen gaan dragen. Alleen vriezen nu haast 'm oren d'r af.
Ik fiets nu een kwartier terwijl ik normaal 5 minuten fiets naar school en terug! Kan je nagaan hoe koud!
Simmielove schreef:^^
Ik had 'm gisteren aan. Nergens last van. Draag nu een winterjas en dan heb ik het warm .
Ik moest ook van mijn moeder 'hele' handschoenen gaan dragen. Alleen vriezen nu haast 'm oren d'r af.
Ik fiets nu een kwartier terwijl ik normaal 5 minuten fiets naar school en terug! Kan je nagaan hoe koud!
Als het koud is ga je toch niet langzamer fietsen????