Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 102 van 250

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

haha, ik had het tegendeel.
ik ben eigenlijk een beetje een pyromaantje :$
ooit zat ik buiten met de vuurkorf te spelen.
en ik was nog erg klein en zonder dat ik het
doorhar was een deel van mijn haar weggesmeult :o

@ Ixor( of sanne niet ;o )
bang van de wind :o
hoe is dat mogelijk :lol
Ixors
Oplichter Oplichter

^Het is EMMAAAAA

&ja, bang van de wind XD Het was eens aan het waaien en die was keihard aan het wenen :P

v Ja, da's ook Emma

Laatst gewijzigd door Ixors op ma 29 nov 2010, 21:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Ik ben Sanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wees je er een keer op dat je moest stoppen om me Simmielove te noemen. Vergeet hij wie ik was :'(. Het staat zelfs in mijn onderschrift :angry .

Ik ga vragen of bij ons de openhaard aan mag (A). Of morgen! Lekker op de bank, met de laptop op schoot (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ixors
Oplichter Oplichter

^Och, pummel! Nee grapje, maar als je het nog kan onthouden: IK BEN EMMA, NAKO IS EMMA
SIMMIELOVE IS SANNE EN DIE MAG JE ZO NOEMENNNN. Mij mag je ook gewoon Emma noemen of als dat te moeilijk is hou je het maar bij Ixors/Ixor, wat jij gemakkelijker vindt.
Afbeelding
Simmielove

^^
Da's mooi zo, als je het de volgende keer nog niet weet..... :twisted
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Idd!

Ik vraag me af op m'n lerares van verzorging boos op me zal zijn morgen xD
Afbeelding
Jozz

jezus man, ik kom net terug van de training. Wij trainen op maandag in oosterhout en dus gaan we met de auto daar heen. Op de terug weg zien wij in de polder bij ons dorp een huis in de fik staan. We zijn er ff naar toe gereden, dat was goed mis zeg! :scared
en die mensen die daar wonen kennen wij. Nou ja, we zijn sinds eind 2008 in ons nieuwe huis gaan wonen, en eerst woonden we vooraan in de polder.
Dat huis waar brand was staat over de maas iets verder in de polder. Ik vind het echt heel erg want ik zou er niet aan moeten denken dat zoiets ooit met mijn huis gebeurt :O En ik vind het heel vervelend voor die mensen. Ze hadden gelukkig al lang een nieuw huis gekocht maar ze waren daar nog niet weg, ben benieuwd of iedereen er op tijd uit was :(

EDIT: Ik lees net op internet dat er geen gewonden zijn en dat er veel schade is aan de woning. Ook brand meester volgens mij (dan hebben ze het toch onder controle ofzo?)
IIG ben ik blij dat er geen gewonden zijn, maar ze zijn onderhand wel alles kwijt geraakt zeg! Dat moet echt K*t zijn :O

hier ff een linkie, er staan nu nog maar 2 fotos op.
ik kan je vertellen (want we zijn er met de auto in de buurt geweest) dat het een zeer grote brand was

http://www.nufoto.nl/fotos/178467/woonb ... aspik.html
Nina

@ Jozz: Wow das best heftig!

Yeah, het heeft -eindelijk- hier ook gesneeuw, een klein beetje dan, maar wel alles is wit. Gaat leuk worden, straks op de fiets :P

Weergave- en sorteeropties

Gesloten