Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 100 van 250

Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat wil je kwijt

je kan altijd gooien met brood, pennen, potloden, halve gummetjes, roze gummetjes, gele gummetjes, gummetjes die ik stukjes gescheurd zijn, gummetjes die in stukjes geknipt zijn, gummetjes die in stukjes geknipt zijn door irritante mensen, gummetjes die in stukjes geknipt zijn door lieve mensen, gummetjes die lijken op een bloem, gummetjes die lijken op een marsmannetje, gummetjes die lijken op een lieveheersbeestje, gummetjes die lijken op straatlantaarns, en natuurlijk gewone, witte (of niet meer zulke witte) GUMMETJES! :3
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Jepske schreef:je kan altijd gooien met brood, pennen, potloden, halve gummetjes, roze gummetjes, gele gummetjes, gummetjes die ik stukjes gescheurd zijn, gummetjes die in stukjes geknipt zijn, gummetjes die in stukjes geknipt zijn door irritante mensen, gummetjes die in stukjes geknipt zijn door lieve mensen, gummetjes die lijken op een bloem, gummetjes die lijken op een marsmannetje, gummetjes die lijken op een lieveheersbeestje, gummetjes die lijken op straatlantaarns, en natuurlijk gewone, witte (of niet meer zulke witte) GUMMETJES! :3
En natuurlijk op gummetjes lijkende gummetjes die door op gummetjes lijkende mensen in stukjes in de vorm van o.a. marsmannetjes, bloemen en lieveheersbeestjes zijn geknipt en vervolgens verscheurd :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Right :blink...

Ik ga douche :|. Ik heb morgen gym :'(.
Ik kon trouwens mijn hw van vz niet maken, ik had en blad nodig, had ik niet gekregen :D.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten