Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

137 berichten • Pagina 3 van 7

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Conscience ~ UPDATE 2: op de vlucht!

Update 3: oh my gosh!

Afbeelding
Na een paar uurtjes slapen werd Elle kreundend wakker. Haar maag knorde en protesteerde; ze had honger! Het rafeltje kraakte luid toen ze overeind kwam en zich uitrekte.

Afbeelding
Ze stond op en wreef in haar ogen. Ze hoorde een soort gepiep… Plots zat er een enorme zwarte rat voor haar!
“Kssjsjjtt, ga weg,” zei Elle met bibberende stem. De rat keek haar nieuwsgierig aan met zijn kraaloogjes.

Afbeelding
Na een paar keer gegild en gestampt te hebben gaf ze het op. De rat was niet bang. Ze schudde haar hoofd.
“Waarom krijg ik dan ook geen hulp,” fluisterde ze. Elle had hulp nodig voor alles, niet alleen voor die rat!

Afbeelding
Elle pakte haar mobieltje (die ze gelukkig nog had!) en belde een taxi. Ze had besloten om naar een club te gaan om daar wat voedsel te bestellen. Het was daar minder lekker, maar ook een stuk goedkoper dan uit een supermarkt of restaurant.

Afbeelding
De taxi zette haar keurig voor de deur af en ze nam de lift naar boven. In de club hing een gezellige sfeer. Er zat een man achter de piano een vrolijk deuntje te spelen.

Afbeelding
Wie ze niet zag was de man die in de hoek op een bank een tukje lag te doen…

Afbeelding
Elle nam plaats aan de bar. De barman vroeg wat ze wilde hebben.
“Waar jij zin in hebt,” zei ze met een knipoog. De barman maakte natuurlijk het duurste. Na een uitbundige act met glazen en dranken kreeg ze haar glas. Ze liet het warme vocht door haar darmen stromen. Heerlijk!

Afbeelding
Plots zag Elle hem. De man! Shit! Wat deed hij nou heer? Hoe was het mogelijk dat ze hem alweer tegen kwam! Ze rende naar de wc’s en sloot zich op in één van de hokjes. Ze keek naar haar tenen, alsof daar misschien een idee uit zou floepen. Helaas.

Afbeelding
Ze kon vluchten, dan zou hij haar zien. Ze kon naar hem toe gaan, maar dat was eigenlijk geen optie. Ze zou…
“Attentie, over vijf minuten sluit de bar. Gaat u alstublieft allemaal naar buiten. Een prettige nacht nog.”
Dat was haar redding!

Afbeelding
Elle wachtte net zo lang totdat de gasten buiten waren en ging als laatste weg uit de club. Daar had ze zich mooi uit gered! Het was inmiddels al 4 uur ’s ochtends en ze had nog steeds niet gegeten. Shit! Alles zat dicht! Dan moest ze wachten…

Afbeelding
Ze rende door de straten. In het park stopte ze even. Haar maag deed pijn en ze zag vlekken. De vlekken werden groter en op gegeef moment werd het zwart voor haar ogen! Ze greep haar hoofd vast en probeerde niet te vallen. Het laatste wat ze zag was een fel wit licht en daarna viel ze op de grond.

--------

Afbeelding
“Word het niet eens tijd om op te staan?”
Slaperig kwam Elle overeind. Wie zei dat? Ze lag ook niet meer op de grond, maar op een bankje. Fel daglicht scheen op haar hoofd. Ze knipperde met haar ogen.

Afbeelding
Elle knipperde met haar ogen. Ze zag vaag een wit gestalte naast haar zitten.
“Wie ben jij?”
“Geen zorgen, ik ben je geweten.”

Afbeelding
Met een ruk sprong Elle op.
“MIJN HEMEL! BEN JE GEK OFZO? DAT KAN NIET DAT BESTAAT NIET!”
“Toch is het zo,” zei de gedaante rustig. Elle bekeek haar nog eens goed. Het was een soort Elle-kloon maar dan met witte ogen en witte haren en een lange witte jurk aan.

Afbeelding
Van een afstandje keek een vrouw ze raar aan.
“Misschien een idee om een rustiger plekje te zoeken?” vroeg de gedaante.
“Ja, ik denk wel dat ze schrikken van zo’n…. apart iemand.”
“Nee hoor, ze kunnen mij niet zien. Jij staat eigenlijk tegen lucht te praten!”
Elle was verbijsterd. Waar was ze nú weer in beland?

Tadaa :3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie