Bij mij vriest het alleen, ik kon net mijn vingers niet bewegen toen ik thuis kwam
---
Mijn vriend moest met engels een antwoord geven, en hij moest de zin op lezen, dit was de zin: The hotel is nearest the beach maar hij zei: The hotel is nearest the bitch. Wij lagen in een deuk!
En er zit inkt op mijn shirt , mijn moeder zei zo van:"Kopen we toch een nieuwe." Da's wel aardig .
En een meisje uit mijn klas vroeg of ik make-up draag/droeg. Ik zei nee. En zei vroeg wat ik gekocht had voor vrijdag (<--Wij vieren de sinterklaas ) ik zei, gewoon make-up. Zij: Okeee. . Heb net ff met mijn vriendin op msn de webcam aangehad. Was heel grappig ! Ik had de hele tijd de slappe lach, en toen zei zij:"Je moet echt een keer mascara op, dat staat mooi bij je ogen." Ik:"Waarom?" Zij:"Omdat zwart mooi bij je ogen staat." Ik:"Ik heb geen mooie ogen." Zij:"Welles!" Ik:"Nietess!"
En zo ging dat een paar minuten door.
Ik:"Waarom zou ik mooie ogen hebben." Zij:"Ze zijn mooi blauw."
En zo ging het ja en nee gesprek weer verder . Ik mis mijn vriendinnen echt. Ik kan echt geen vrienden maken. Heb er 3, en daarmee ben ik naar die ene school gegaan waar ik nu opzit .