Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Voorstellen...

Hoi!

Ik ben Anita en ik kom uit Harkstede (Gr.).
In het dagelijkse leven werk ik in het UMC te Groningen als medisch secretaresse.

Ben naast de sims gek op , dieren (vn. spinnen), natuur, kunst, lezen, tekenen en schilderen, muziek, reizen en andere culturen en nog veel meer, ben erg nieuwsgierig :cool .

Sinds dag 1 van de sims, speel ik het spel. Echte die hard fan. De beste uitbreidingen vond ik abracadabra en de laatste uitbreiding van sims 2 (ook degene met magic!) :thumbsup .

Ik heb reeds een paar keer van me laten horen/lezen, op verschillende forum items en besloot dat ik, omdat ik me hier nu al thuis voel, me maar moest aanmelden als lid :laugh .

Voor zover laat ik het hierbij, vraag maar raak als je nog meer over mij wilt weten.

Groetjes,
Anita (aka Spiderlady13 of ArachnaNox)

Laatst gewijzigd door Spiderlady op do 03 dec 2009, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Spiderlady

Re: Voorstellen...

@Bakie:
Yup, spinnen... ;-), Spinnen, tja weet niet, waarschijnlijk omdat ze zo totaal anders zijn dan andere diersoorten. Hou ook van slangen, vleermuizen en kikkers hehe. Hou van de meer gekkere diersoorten, waarvan de mens het gekst is :laugh :tongue
Maar ik zal nooit een spin in een klein bakje in m'n huis willen hebben. Alle dieren behoren in hun eigen habitat te blijven, als ik een vogelspin oid wil zien, dan ga ik wel op vakantie naar dat land. Mijn sims verzamelen dan ook bijna nooit insecten, tja, tegen m'n principes, zelfs in de sims :wink
Verder hoop ik ooit nog eens een spider qua auto in m'n bezit te hebben :lol :tongue

@Marii:
Moi!
En uit welk gedeelte van onze wonderschone provincie komt gij?
o, ik zie het al in je profiel, Loppersum!, wat 'n ent vot ja :wink

@wimhuiskamp:
dank je!, vroeg al aan Hiki of deze misschien niet te eng was voor de wat jongere leden van de site hehe :tongue ...anders heb ik nog wel wat engere...spin, spin, spin,spin...kom dan..
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Welkom anitaaaa...

ik ben zelf ook gek op de vreemde dier soorten zoals vleermuizen slangen en ( grote ) hagedissen...
maar ik krijg echt de kriebels van spinnen hahahaha
als er een spin in de badkamer zit moet mijn ventje m weg halen hihihi
en kom standaard niet in de kelder en schuur :laugh
Bakie
Oplichter Oplichter

Ook slangen en vleermuizen enzo ja?
Ik vind vrijwel alle dieren wel leuk eigelijk...met de voorkeur voor de wilde dieren..dus niet de huis, tuin en keuken diertjes zoals konijnen en paarden enzo. Lopen die paarden in Spanje los dan vind ik ze weer wel leuk! :razz
Maar slangen zijn inderdaad ook wel relaxed!
Heb zelf bij het NOP (Nederlandse Opvang Papegaaien) gewerkt in Veldhoven. Was 1 van de leidingen in de tropenkas daar en daar zaten ook wel wat slangen in terraria en als er dan 1 ontsnapt was vond ik dat alleen maar leuk om die te moeten vangen :thumbup
(Spinnen hadden we ook trouwens) :razz
Marii

@Marii:
Moi!
En uit welk gedeelte van onze wonderschone provincie komt gij?
o, ik zie het al in je profiel, Loppersum!, wat 'n ent vot ja :wink

Moi Eem! :razz
Loppersum valt wel mit ja. woar woanst doe den?

( Grunnings kenk nie goe schrijven :razz )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie