Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 1 van 3

simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

Maffia dagboek of zombie dagboek lees bladzijde 5 onderaan;)

Maffia heb weebley page waar ik al mijn ups doe ( zo hoef ik nie op alle site's de verhaal te plaatse ;-) ) hier is de page : http://maffia-s3.weebly.com

heb je een reactie plaats dat dan in de comment page op weebly site ;-)

The big city
INTRODUCTIE ‘
Het verhaal gaat over Thomas de zoon van sarha van maffioosen 8
Dit is het vervolg ervan , thomas , de zoon van sarha en fredo , is nu in de criminele wereld
Toen hij 3 was werd zijn vader vermoord door een maffia groep , de moeder ging dood bij de bevaling . thomas , zijn vriendin ( Julia ) , en de computer nerd brob zitten nu in de criminele wereld. Thomas probeert er achter te komen wie zijn vader heeft vermoord maar onder tussen probeert hij ook bij zijn andere doel te komen …………….. rijk worden .

TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!
“goede slag vandaag hé Julia” “ja zo 10 mil” “STAAN BLIJVEN POLITIE!!!”
Afbeelding
Thomas schelden wat en rende al wat harder . “hoe weten ze dit” “Nou een BANKROOF dat weten ze nu ook al in Tokio “ “dat is lekker “

Afbeelding
“we moeten ze af schudden “ “jij gaat links ik rechts “ “goed zie je bij de afgesproken plek””zie je daar jul “ “zie je daar “
Afbeelding
“thomas er staat een barriere in de oost straat”
Afbeelding
“neem de west straat en spring dan op de noord weg “ “spring?” “ja er is daar een klein dal, zon 5 meter” “5?!” “yo dat red je wel “
Afbeelding
“Blijf staan!” roept een agent achter me .
“ja ,daag!” ik rende door onder tussen had Julia haar eigen problemen.
Afbeelding
“ja hoor ik kan me weer bezig houden met zon commando en thomas met 2 van die slappe agente “ “BLIJF STAAN DIT IS LPCD!” “Rot op met je LPCD”
Julia richten haar pistol op de commando . “waar is je LPCD nu hé”
Er klonk in de geluid van de sirenes die onderweg naar de bank waren een harde klap.
Afbeelding
“zie je later amigo” en ze rende weg
Afbeelding
Thomas belde Julia op : “wees daar om 12:10 hé , want er komen steeds meer agenten “.
“ja ben er bijna”.
Thomas kwam bij de zijkant van de weg en sprong van de zijkant af
Afbeelding
“phew dat was niks”
Hij belden Julia weer op : “waar ben je ze komen al dichterbij” “ik zie je al staan ik kom”.
Afbeelding

Nou wat vonden jullie ervan :D

Laatst gewijzigd door simcooper op za 15 jan 2011, 22:22, 15 keer totaal gewijzigd.

x_X
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Maffia nieuwe up : a police story :P

ik doe hem hier omdat mijn website het niet doet >: (

Die vreemde gast die ons naar die bar had gebracht , gaf ons een voorstel .
Hij wou dat ik in zijn “onderhandelaars” clubje kwam. ( en met onderhandelaars bedoelde hij natuurlijk “maffia”.
Ik nam het aan , en we moesten onze computer vriend achter laten .
Hij zei dat we naar zijn baas moesten , in een oud pak huis .
Ook mocht mijn ooglapje van mijn gezicht van de dokter , dus toch nog goed nieuws .
Afbeelding
Toen we er bijna waren hoorden we een knal .
Afbeelding
Er was een explosie in het oude pakhuis . “shit !” zei de vreemde man “die is mors dood”
“ik ga wel naar binnen “zei thomas , “thomas nee! “ “jullia straks leeft die man nog en zit hij daar vast
……. En krijgen we geen werk “ , thomas lachte even en liep naar binnen.

Afbeelding
“kloote vuur,waar is die eikel !”
Afbeelding
Afbeelding
Ik kwam boven en het enige wat ik zag was vuur , toen ik verder was gelopen was het al wat helderder .
Afbeelding
Hele brokken grond vielen naar beneden , en overal vuur . ik zag overall zo beetje olie tanks dus moest hier snel weg voor dat de boel ontplofte .
“GAST WAAR ZIT JE ! ZEG WAT ! “
Ik hoorde een meisje schreeuwen . “of de baas is een meisje of de baas kan heel hoog schreeuwen , zal het wel interessant worden “. Ik lachte en keek waar ik heen kon de hele gang was of in vuur of de vloer was weg .
Afbeelding
Er was een deur links van me , dus ging ik daar door heen . het zweet stond op mijn voorhoofd en mijn benen waren moe van eerst dat hier heen rennen en dan ook nog door al dat vuur .
Afbeelding
Afbeelding
De stem werd harder , het leek wel of iemand zat te huilen , ik rende maar alvast wat harder alleen besefte ik dat ik hartstikke moe was en ging gelijk zachter .
Uit eindelijk zag ik “de baas “
Afbeelding
Een hele schok dacht echt dat het een meisje was , en hier ga ik niet mee date .
Afbeelding
“Kom hier !””ik durf niet !””ik kom daar wel heen”
Over de overblijfselen van de grond liep ik voorzichtig naar hem toe .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Eindelijk was ik er . “zo , ik trap dat hek in dan volg jij mij ok “.
“ok”
Afbeelding
Afbeelding
Het werd warm en de hitte kon ik bijna niet meer verdragen .
We moesten uit dat gebouw de enigste weg was een kapotte lift of een andere kamer .
De gang was vloer loos en vol met vuur . we gingen de kamer in en keken of daar een uit weg was.
Afbeelding
“jij eerst zij ik “”JA DAAG!” “ok dan duw ik je wel ( :P ) “
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“lukt het” lachte ik , hij begon te schelden en te vloeken , ik trok me er niks van aan .
Afbeelding
We rende snel naar de andere . voor dat dat gebouw kaboem ging ( XD ) .
Afbeelding
“kom we moeten weg” . het geluid van mijn telefoon ging af . ik nam maar op want niet op nemen zou onbeleefd zijn .
Afbeelding
“hallo ? “
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

“Wie is dit ! “ “…………………………….” Geen antwoord alleen gepiep .
Afbeelding
Nog een explosie , ik hing maar op . ik had het gevoel dat hoe langer ik die man aan de lijn had hoe meer explosieve .
Afbeelding
Afbeelding
“maar meneer vicepresident …” “NEE! , JIJ VIND DIE BENDE EN RUIMT ZE OP IK WIL GEEN MAFFIA IN MIJN STAD “ “maar meneer” “NEE SOLDAAT HUP GA BOEVEN VANGEN , vice uit “.
Afbeelding
Het beeld scherm ging uit en de vice president van brigepoort was weg .
“LEELYA kom in !”
Afbeelding
“ja meneer? “ “verbind me door met de geheime dienst”
“u weet dat de geheime dienst het druk hebben ? “ “voor dit geval zullen ze wel op nemen , vertel ze erbij dat het om code 14 B 12 paragraaf 3 gaat “. “humm meneer ? “ “ja ? “ “wat betekent dat”
“maffia benden met extreem gevaarlijke acties”.
Afbeelding
“tuurlijk meneer , ik informeer u straks “.

comment and rate XD
x_X
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: Maffia nood site

Wow, de screens die je plaatst zijn echt geweldig. :blink
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: Maffia nood site

Waaronder. Ik zie ook heel leuke downloads. Hoe heb je die explosie op het dak eigenlijk veroorzaakt? XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie