Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 1 van 2

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Eerste details

The Sims 3 - Outdoor Living Stuff

For the first time ever, your Sims can get the best in outdoor luxury for their homes. Whether they're decorating the perfect patio, setting the mood with a new hot tub, or firing up a state-of-the-art grill for the ultimate BBQ, your Sims' outdoor decor is getting a boost.

$19.95 - This item will be released on February 1, 2011.

Product Features

* Build the perfect al fresco setting for your Sims with stylish furnishings, outdoor electronics, and cozy fire pits and fireplaces.
* Give your Sims several uniquely styled hot tubs where they can relax with friends or get romantic with someone special.
* Turn up the heat with an all-new built-in countertop grill as part of your Sims’ outdoor kitchen and take their cooking to a whole new level.
* Choose from two new styles. Garden Terrace features elegant wrought-iron pieces, while Sunset on the Veranda embraces the warmth of outdoors.
* Dress your Sims in an array of chic but casual attire for a great day in the sun or a relaxing evening under the stars.

Bron: Amazon.com

=====

De Sims 3 - Buitenleven accessoires pakket

Voor het eerst ooit kan je Sim het beste van het beste krijgen voor de buitenkant van hun huis. Of ze nou de perfecte patio willen, de sfeer wat willen verbeteren met een jacuzzi of alles wat heter willen maken met een ingebouwde design BBQ, de buitenkant van je Sims hun huizen zullen een flinke boost krijgen.

Dit item zal uitkomen op 1 Februari 2011

Product eigenschappen:

* Bouw de perfecte al fresco-omgeving voor je Sims, met stijlvolle meubels, elektronica voor buiten en knusse vuurkorven en haarden.
* Geef je Sims een aantal uniek-gestijlde bubbelbaden waar ze kunnen ontspannen met vrienden of romantisch doen met een speciaal iemand.
* Draai het gaspitje omhoog bij een totaal nieuwe ingebouwde grill op het aanrecht, als onderdeel van de buitenkeuken van je Sims, en neem het koken mee naar een nieuwe niveau.
* Kies uit twee nieuwe stijlen. Tuin-terras heeft elegante stukken verwrongen ijzer terwijl Zonsondergang op de Veranda de warmte van het buitenleven omarmt.
* Kleed je Sims in een reeks van chique maar alledaagse kleding voor een geweldige dag in de zon of een ontspannende avond onder de sterren.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Eerste details op Amazon

I_mJimmy schreef:Haha het forum is nu ook echt aangemaakt :D Nu nog wachten op de mail van EA Nederland... :glare
Voor we een officiële aankondiging krijgen zijn er al lang veel meer signalen en berichten die erop wijzen dat het komt. Gaat altijd zo en pas veel later komt er iets officeels, meestal 1 of 2 officiële screens.

:fluit
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Ik heb 'm maar even vertaald..

* Bouw de perfecte al fresco-omgeving voor je Sims, met stijlvolle meubels, elektronica voor buiten en knusse vuurkorven en haarden.
* Geef je Sims een aantal uniek-gestijlde bubbelbaden waar ze kunnen ontspannen met vrienden of romantisch doen met een speciaal iemand.
* Draai het gaspitje omhoog bij een totaal nieuwe ingebouwde grill op het aanrecht, als onderdeel van de buitenkeuken van je Sims, en neem het koken mee naar een nieuwe niveau.
* Kies uit twee nieuwe stijlen. Tuin-terras heeft elegante stukken verwrongen ijzer terwijl Zonsondergang op de Veranda de warmte van het buitenleven omarmt.
* Kleed je Sims in een reeks van chique maar alledaagse kleding voor een geweldige dag in de zon of een ontspannende avond onder de sterren.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Deze regel staat er ook nog bij op de pagina :):

For the first time ever, your Sims can get the best in outdoor luxury for their homes. Whether they're decorating the perfect patio, setting the mood with a new hot tub, or firing up a state-of-the-art grill for the ultimate BBQ, your Sims' outdoor decor is getting a boost.
Afbeelding
FranSor
Beheerder Beheerder

Bij deze even het hele bericht:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

De Sims 3 - Buitenleven accessoires pakket

Voor het eerst ooit kan je Sim het beste van het beste krijgen voor de buitenkant van hun huis. Of ze nou de perfecte patio willen, de sfeer wat willen verbeteren met een jacuzzi of alles wat heter willen maken met een ingebouwde design BBQ, de buitenkant van je Sims hun huizen zullen een flinke boost krijgen.

Dit item zal uitkomen op 1 Februari 2011

Product eigenschappen:

Afbeelding
franniewee
Mest analist Mest analist

Deze spullenuitbreiding klinkt echt leuk, met die vorige had ik niet zoveel. Of ik hem voor mijn verjaardag 28-2 vraag weet ik nog niet. Ik speel en maak spullen met alleen de basisgame en hoewel ik de uitbreidingen heb liggen, ben ik er nog steeds niet toe gekomen ze te installeren. Mega luiigheid en de wetenschap dat het spel misschien wel helemaal f...ed up raakt. Maar laat ik ze eerst maar eens installeren en zien of m´n pc het nog trekt.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Haha, volgens mij gaat iedereen deze Stuff Pack vragen voor zijn/haar verjaardag! XD Ik ook trouwens... (3 februari)! :wub
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie