Sims 3 boerderijdieren/leven:
Alles zoals wat hier boven staat maar ook: Je kan geitjes schapen koeien kippen hebben, Honden, katten, vogels, hamsters, cavia's enz. Ook paarden, die je helemaal moet verzorgen enzo.
Dat mis ik. =p

520 berichten • Pagina 10 van 26
nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonenBakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?
Dat is niet echt sims achtig he.Rita schreef:nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonenBakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?
Rita schreef:nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je de naam kon aanpassen en zelf kan kiezen wie in de stad mag komen wonenBakie schreef:Stad aanpassen kan toch al? Je kan zelf verkeersborden, prullembakken , banken enz. enz. weghalen en plaatsen enzo.. Of bedoelde je dat niet?