Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 13 van 14

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik had gisteren dat opeens(was er nog nooit geweest dus kan al vanaf het begin zijn) mn sim niet in voorspoedkamer kon komen.Al het personeel en gasten bleven beneden in de hal staan. Als ik klikte op de lift ging dat plaatje links boven steeds weg. Heb het wel kunnen oplossen; Ben naar stadsbewerken gegaan, cheat moveObjects on gebruikt ff de lift beneden verplaatst en terug gezet en boven een nieuwe lift geplaatst. Toen ik later met mn sim er weer heen ging was er niks meer aan de hand personeel en gasten waren op hun plek.
irnehhenri
Orgaandonor Orgaandonor

Heeuy,
ik heb ook nog een vervelende BUG, mijn werktijden kloppen niet ik heb de werktijden van een fan van 12 tot 18.00 en van podium poetser is dat ook, en bij de baan zaken is het ook hetzelfde verhaal bij leger is het van 04.00 tot 12.00 wie heeft hier nog meer problemen mee, of komt het omdat ik spulle heb gedownload van mod the sims? en andere mod sites?
wouter-vermeulen
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Ja nog een bug! Als ik naar Kaart bekijken ga terwijl ik met een huishouden zit te spelen &dan weer terug ga dan zie je alleen nog maar de meubels! Het duurt dan ong. 10 seconden voordat de muren etc. weer terug komen!
You can be the best sims-player ever! If you want!

Je kan de beste sims-speler ooit worden! Als je het zou willen!
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Als ik een butler in huur ruimt hij/zij de rommel op, loopt naar buiten en is weg.
Geen idee waar ze heen gaan maar hij/zij komt niet meer terug. Dus kan ik ze ook niet ontslaan.
( Met de cheat TestingCheatsEnabled zet ik ze dan maar in het rood bij vrienden en dan nemen ze vanzelf ontslag )

En in mijn buurt zit er altijd wel iemand die niet zichtbaar is bij vrienden....geen plaatje van de sim . Nodig ik die persoon uit op een feest dan komt er helemaal niemand.
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Heb echt vervelend bugje... naja 2 vervelende
Wanneer ik een platform plaats bij die funderingen krijg ik een zwevende grond erop en als je in dat platform ding kijkt zie je bossen enzo

2. Als ik een rond zwembad ding plaats ligt het water eronder en het gras zweeft erop o.o
Afbeelding
ladylin92
Orgaandonor Orgaandonor

iedere keer als mijn sim dingen krijgt (omdat ze beroemd is)
wordt er gezegt dat ze in mijn inventory komen te staan
maar ze komen er niet :(

wil graag de gratis spullen krijgen

weet iemand mssn waar dit aan ligt en of ik er iets aan kan doen
Richelllle
Orgaandonor Orgaandonor

Hee,

Sinds ik de sims na midnacht heb kan ik niet meer op een andere sim sociale interachties geven
Ik kan niet met ze praten enzo

Ik krijg wel dat muis plaatje dat ik er op kan klikken maar dan reageet het gewoon niet :S

Het is echt heel vervelend want ik kan nu helemaal geen relaties maken :'(

Help me please!!

xxx

Weergave- en sorteeropties