De mijne wel . Dat doet mijn kat dus als hij op oorlogspad is . En hij heeft ookal mijn hond een lel gegeven. Dat beest moet een keer woede beheersing leren!
Naja, ik voel het niet meer . Hij krabbelt me altijd. Mijn vader had hem boos gemaakt, en toen kreeg ik een lel. Ik heb ookal een paar keer krassen op mijn arm gehad. Mijn kat wil gewoon bloed zien. Kleine parasiet dat-ie is!
bij ons maken ze elkaar wel eens af
en als die zwarte heel wild is en alles gaat krabben wat hij tegenkomt dan pak ik een knuffelbeest poes (die heel echt lijkt) en die kat denkt dat ie ook echt ik en dan gaat ie daar mee vechten en daarna gaat hij rustig onder de tafel zitten
Mijne vecht buiten altijd . Ik heb hem een keertje een klein katje zien terorriseren! Mijn kat geeft ook altijd feestjes als we weg zijn, <--- Alle katten komen dus binnen .
Maar mijn kat is soms echt als de dood. Of je moet met deo gaan spuiten, is-ie ook zo weg . Maar albij al, hij blijft mijn poesje .
andere katten??!!
bij ons heeft 2 keer de kat van de overburen proberen binnen te komen, nou, als je ooit een goed voorbeeld van territorium verdediging wil zien moest je hier zijn. alle 4 die katten waren meteen in oorlogshouding en helemaal gestrest, maar toen kwam onze 'tank' kat en die heeft hem even duidelijk gemaakt dat hij het niet overleefd als hij hier binnen komt. Dat beest is niet verder gekomen dan het kattenluik.
Wat vinden jullie hier van?
Laatst gewijzigd door Jozz op za 27 nov 2010, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds wel wat rustig, vind ik. Er blijft nog wel wat rust in zitten .
Ik ga den'k MJ Smooth Criminal Live van m'n mobiel afgooien. Ik schrik me telkens dood .
Het is dit nummer:
Maar ik ga nu in m'n bed ff op S3N
Dus op mijn Ipod