Heb net gehaktballen staan maken, was koud!! Ik had het gevoel alsof ik heel veel ijsklontjes vasthad. Ik heet iets waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Mijn handen ruiken nog steeds naar kruiden . Ruikt niet eens zo slecht .
de laatste keer dat die 2 zijn blijven logeren (eind zomervakantie) toen hebben we heel de nacht zitten xboxen op zolder en zijn we rond 3 uur snachts naar waalwijk gegaan
Ik moet ook 'n keer de xbox weer gaan gebruiken .
Ik heb haast alle spelcomputers . Ik weet nooit met welke ik moet gaan spelen, heel handig .
Ik ga zeuren omdat ik voor kerst Micheal Jackson voor de Wii wil hebben .
ik heb: Xbox, xbox 360, heel veel en alle gameboy's , DS en PSP. En 2 computers waar ik vaak op zit en een hoop laptops en de computer van mijn broer die ik nooit gebruik.
ben me rekenboek vergeten mee te nemen naar huis. Moet voor maandag dus serieus 5 paragrafen maken. Als ik het niet af heb, heb ik een heel erg groot probleem. >< Hoop dat vriendin van me uit een andere klas hetzelfde boek heeft en dat ik die dus even mag kopieren... Anders word het heel vroeg op school zijn...
wij hebben 5 tv's, 1 super grote tv van 1 meter 43 diagonaal (55 inch) en 3 die als computer beeldscherm gebruikt kunnen worden (en dat doen wij dus ook, alleen ik kijk nog wel eens tv op die van mij) en mijn broer heeft nog zo'n zelfde maar dan iets groter.
we hebben op zolder ook nog 2 tv's staan die het doen, maar die zijn oud, en 1 in de badkamer die sinds kort niet meer werkt, maar die is klein en oud
Bij mij staat er 1 beneden, de 'normale tv', 1tje beneden in een kast, de 'spelletjes tv', 1tje op mijn kamer, mijn tv, 1tje op de slaapkamer van mijn ouders, hun tv.
En ze werken allemaal nog .
mijn scherm staat op mijn bureau en dat staat tegen mijn hoofdeinde van mijn bed. En als ik de xbox er neer zet kan ik: Computeren, tv kijken, radio luisteren en xboxen terwijl ik in bed lig.
Gefeliciteerd!
Ik heb een kleine stereo installatie op mijn kamer, waar ik ook dvd's op kan afspelen, en een t.v die je kan draaien, + mijn p.c.
Ik heb niks op mijn kamer staan qua speelcomputer .