idd. je hoeft dan niet zo extreem veel te posten als wij (:p) maar ik hoor wel erg weinig
maar ik moet zeggen dat jozz ook aardig wat post. niet zo veel als ons, maar weinig is het niet.
Ik heb het een tijdje niet egt gekeken en ik zag dat er 5 pagina's zijn bij gekomen dus de vraag is
Waar zijn jullie allemaal nu ? ik weet niet meer wat ik moet poste want ik weet niet waar julie zijn. En wat er gebeurt daar ik weet aleen dat er gevochte word maar ja
En even over dat poste ik kan niet heel de dag posten ik ben altijd heel laat uit en mijn HW gaat tog voor maarja
lucsims schreef:Ik heb het een tijdje niet egt gekeken en ik zag dat er 5 pagina's zijn bij gekomen dus de vraag is
Waar zijn jullie allemaal nu ? ik weet niet meer wat ik moet poste want ik weet niet waar julie zijn. En wat er gebeurt daar ik weet aleen dat er gevochte word maar ja
En even over dat poste ik kan niet heel de dag posten ik ben altijd heel laat uit en mijn HW gaat tog voor maarja
@ Nako leuke gropesfoto!
Ik, Liz, Katrien, Cowl en Catrijn hebben net de zwartkappen uitgedund en zijn nu Thomas aan het vermoorden die Catrijn heeft verraden. Ik lig dood te bloeden op de grond want Thomas heeft me neergestoken. Thomas is trouwens geen "officieel" figuur. Oh ja, ik ben boos omdat je me hebt laten vallen maar dat zal ik maar even schrappen