heb vanmiddag na mijn 2 wedstrijden ook al wat op. Maar het is wel fijn, als je er een paar drinkt dat je dan 's avonds in bed bijna meteen slaapt En lekker ook, vooral als je op zondag een keer niet hoeft te trainen (voor mij dus morgen eindelijk eens niet) en dan lekker uit kan slapen. Het fijnste is dan dat je helemaal kapot van de spierpijn bent, dan ben ik nu niet. maar goed
bier is ook niet zo lekker als je het voor het eerst drink, maar daar moet je aan gewend raken en dan valt het heel erg mee. En zolang je niet dronken wordt is het alleen maar leuk
ik ben nog nooit dronken geweest, wel een keer misselijk maar dat kwam omdat het heel veel smerig bier was.
Ik weet nog heel goed toen mijn broer voor het eerst zo'n blikje redbull mocht, toen hij het op had ging hij echt de hele tijd rondjes rond onze tuin lopen
E net thuis. Het was erg leuk, alleen op de heen weg
moest mijn vriend kotsen van het lachen . We zijn rond 8 aangekomen. Ze zeiden wel eens wat, maar ja. Je went er aan . Op de terug weg waren 2 van de 3 van mijn vrienden hyper!! En ze dachten de hele tijd door . Die ene die had overgeven een kostzakje, telkens bijna. En toen mijn vrienden me thuis brachten... Volgens mij hadden ze echt alchol op... Ik was ook behoorlijk hyper hoor . Ben benieuwd hoe goed ik slapen zal .
De avond was alsnog super gezellie .