Er is niks mis mee om een volledige (vragende), vriendelijke zin te typen

98 berichten • Pagina 2 van 5
Laatst gewijzigd door franniewee op ma 15 nov 2010, 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.
:applaus leuk en als je nog wat foto's hebtfranniewee schreef:Amsterdam Meetup – 14 Nov
Ik heb net een vreselijk gezellige middag doorgebracht met een aantal leden van MTS (jammer dat jij er niet bij was HIKI). Er was afgesproken bij het Sexmuseum. Ik had nog een Plumbbob usbstickie en die als sierraad om gehangen. Sta ik daar en hoor ik: "look there is one of us!" En zo maakte ik kennis met Delphy, Hysterical Paroxysm, Whiterider, MogHughson, Leesester, Renske en The French Sim. (voor wie niet kan tellen: we waren uiteindelijk met z'n achten). Ik kan jullie verklappen dat drie van hen, van oorsprong Engels, nu in Nederland wonen. Toch nog twee van hen die over zijn gekomen uit Engeland en een uit Frankrijk, maar toevallig aan het logeren in Nederland. We hebben voor gek gezeten met een diadeem met Plumbob op ons hoofd. - Gek genoeg werden we er niet op aangesproken. Kennelijk zijn ze in Amsterdam wel wat gewend.- koffie gedronken en vreselijk veel gepraat. Ook over de game, maar veel meer over gekke dingen uit 'real life'. Het was de bedoeling om veel foto's te maken, maar na een stuk of 2 foto's gaf de baterij volledig de geest. Gelukkig hadden de anderen wel goed werkende camera's. Op dit moment zit de batterij in de lader, en pas als die is opgeladen kan ik de foto's uploaden. Er komt dus nog een edit.
Groetjes Fran