School was weer saai.
4993 berichten • Pagina 26 van 250
dat heb ik ook wle eens gehadMastvlag schreef:Auwie... Bij het solderen bij techniek mijn wijsvinger per ongeluk verbrand aan een stukje (heet!) soldeertin...
Nu heb ik een brandblaar
Charge schreef:Ik heb echt een rotdag op school gehad.
Blijkbaar vonden mensen het leuk om mij tegenover anderen voor schut te zetten ofzo.![]()
Soms snap ik mensen echt niet...
Nou er zitten een paar jongens in mijn klas die dingen over mij zeggen die helemaal niet waar zijn. En sommige geloven dat nog ook. Ze maken ook echt vet kinderachtige grapjes. Maarja ze zeggen die dingen om stoer te doen ofzoHikari-desu schreef:Charge schreef:Ik heb echt een rotdag op school gehad.
Blijkbaar vonden mensen het leuk om mij tegenover anderen voor schut te zetten ofzo.![]()
Wat jammer voor je, Sterkte. Mar wat is er dan gebeurd?
Bij mij zeggen ze ook sommige dingen die niet waar zijn. Jij hebt nog geluk dat je je oude vriendinnen ziet in de pauze.Charge schreef:Nou er zitten een paar jongens in mijn klas die dingen over mij zeggen die helemaal niet waar zijn. En sommige geloven dat nog ook. Ze maken ook echt vet kinderachtige grapjes. Maarja ze zeggen die dingen om stoer te doen ofzoHikari-desu schreef:Charge schreef:Ik heb echt een rotdag op school gehad.
Wat jammer voor je, Sterkte. Mar wat is er dan gebeurd?. Ik had toch wel wat ander gedrag verwacht van 15/16 jarigen. In deze klas kan ik ook niet echt vrienden maken, maar ik ben blij dat ik mijn oude vriendinnen nog in de pauze en na schooltijd zie.
Misschien klinkt het allemaal wat overdreven, maar soms kan ik er echt niet meer tegen.
wat/wie ga je spelen?Zozi schreef:Ik heb m'n tekst voor het schooltoneel gekregen.